دانلود قسمت 37 سریال دل؛ قسمت سی و هفتم دل

به گزارش وبلاگ مجله پریها، در قسمت قبل دیدم که ناهید بعد از فهمیدن ماجرا سعی می نماید که رستا از موضوع با خبر کند، اما بخت با او یار نیست. هر آنچه رستا باید از ناهید می شنید را آوا می شنود. آوا که همه چیز را در لبه پرتگاه نابودی می بیند به زبان التماس و تهدید متوسل می گردد و در نهایت مادرش را راضی می نماید که مهر سکوت بر لبانش بزند و نظاره گر جاری شدن خطبه عقد برای رستا و نکیسا باشد.

دانلود قسمت 37 سریال دل؛ قسمت سی و هفتم دل

برای خرید قانونی و دانلو حلال قسمت سی و هفتم سریال دل اینجا کلیک کنید

بدین شکل دیگر مسیری که برای باز شدن گره های زندگی رستا وجود داشت نیز بسته می گردد. اما امید تازه ای که برای حل و فصل ماجرا وجود دارد حضور سرهنگ است. او تنها کسی است که از انگیزه ها و اهداف خسرو پیش از سکته کردن و به کما رفتنش خبر دارد و اوست که می تواند با پی گیری بعضی سرنخ ها به نتیجه برسد.

سرنخ های دیگری هم در اختیار کاراکتر های دیگر داستان وجود دارد، اما آن ها هر یک درگیر ماجرایی هستند که توجهی به سرنخ در اختیارشان ندارند. البته در واقع کاراکتر های بی انگیزه و بی کنش دل همگی گوش به فرمان کارگردان سریال هستند تا در زمان مناسب، از نظر او، باز هم اتفاقی به فکر انجام کاری بیفتند و قصه کم جان دل را پیش ببرند.

در قسمت های قبل اوج بازی بد یکتا ناصر و افسانه بایگان را نیز شاهد هستیم. دو بازیگری که صحنه های احساسی طولانی ای را در این قسمت در مقابل یکدیگر دارند و نتیجه این صحنه ها نمایشی بسیار پایین تر از نام و آوازه این دو بازیگر سینما است.

اگرچه تاثیرات کارگردانی منوچهر هادی در جای جای سریال تعیین است (که باید هم باشد) و مسئولیت بیشتر نقص ها متوجه اوست، اما شاید حجم بزرگ جراحی های روی صورت بازیگران نیز در بی حسی و تصنع بازی هایشان بی تاثیر نباشد. جایی که اشک ها و بغض ها به شکل مویه ها و زجه هایی گوش خراش در می آیند و برون ریزی ها و گریه ها بیشتر به فریاد تبدیل می شوند.

منوچهر هادی از خانواده رستا تعدادی ربات ساخته است که در هر شرایطی با ظاهری یکسان حاضر می شوند. فرغی نمی کند عقد رستا با آرش در تالاری مجلل باشد یا با نکیسا در محضری ساده و در حالی که پدرش روی تخت بیمارستان است، آرایش صورت و لباس آوا و ناهید و رستا با روز های معمولی تفاوتی ندارد. آن ها همان طور بالای سر خسروی بیمار در کما حاضر می شوند که در یک روز عادی در خانه هستند. حجم تصنع موجود در این سریال است که سبب می گردد نتواند اقبالی که دیگر رقبایش در جلب رضایت مخاطب دارند را برای خود نیز کسب کند...

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1199

به "دانلود قسمت 37 سریال دل؛ قسمت سی و هفتم دل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود قسمت 37 سریال دل؛ قسمت سی و هفتم دل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید