خدمات توانمندسازی دانش بنیان ها به شرکت های خلاق نیز رسید

به گزارش وبلاگ مجله پریها، در سال فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها خدمات توانمندسازی معاونت علمی و فناوری برای شرکت های دانش بنیان به مجموعه های خلاق نیز تعلق گرفت.

خدمات توانمندسازی دانش بنیان ها به شرکت های خلاق نیز رسید

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی چند سال گذشته فعالیت های گسترده ای برای توسعه و توانمندسازی شرکت های دانش بنیان ارائه نموده است که امسال این خدمات در اختیار شرکت های خلاق نیز قرار خواهد گرفت. سال 1400 این خدمات توسعه معنادار و پوشش بیشتری می یابد.

از جمله خدمات توانمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت های دانش بنیان و خلاق که در امسال به آنها ارائه خواهد شد، مشاوره های تخصصی کسب و کار است که شامل مشاوره های عمومی و توسعه فنی محصولات می گردد.

همچنین حمایت از برگزاری نشست های پرسش و پاسخ حضوری و وبینارهای تخصصی، ارزشگذاری و تبادل فناوری، توسعه بازار داخلی، تبلیغات و اطلاع رسانی با موضوعات طراحی و پیاده سازی وب سایت، طراحی و چاپ اقلام تبلیغاتی، طراحی نشان تجاری و تهیه تیزر تبلیغاتی از دیگر خدمات توانمندسازی در نظر گرفته شده در سال فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است.

توسعه تحقیقات بازار، یاری به توسعه منابع انسانی، ارائه مشاوره های حقوقی، طراحی صنعتی و ساخت قالب، اتخاذ مجوزها، تاییدیه ها و استانداردها، اقتصادیات و خدمات اقتصادی و اداری و بیمه های بازرگانی نیز دیگر خدماتی است که در این طرح به شرکت ها ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1662

به "خدمات توانمندسازی دانش بنیان ها به شرکت های خلاق نیز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات توانمندسازی دانش بنیان ها به شرکت های خلاق نیز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید