خبرنگاران گل محمدی: غول های آسیا را شکست دادیم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان غیرتمندانه بازی کردند و در مراحل بعدی نیز تیم های السد، پاختاکور و النصر که تیم های بسیار خوب و غول آسیا هستند را شکست دادیم.

خبرنگاران گل محمدی: غول های آسیا را شکست دادیم

از سفر با قیمت تور پاتایا در ایام عید لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران؛ یحیی گل محمدی در حاشیه بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس به ایران در جمع خبرنگاران گفت: با تمام مسائلی که وجود داشت توانستیم نتایج خوبی بگیریم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

وی اضافه نمود: بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان غیرتمندانه بازی کردند و در مراحل بعدی نیز تیم های السد، پاختاکور و النصر که تیم های بسیار خوب و غول آسیا هستند را شکست دادیم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: از تمام پیشکسوتان عزیز پرسپولیس همچون علی پروین، حسین کلانی و محمود خوردبین که برای استقبال به فرودگاه آمدند تشکر می کنم. وظیفه ما بود که برای دست بوسی خدمت این عزیزان برویم.

گل محمدی توضیح داد: مسائل زیاد بوده و هست و هنوز ادامه دارد و دوست ندارم درباره این مسائل حرف بزنم باید در این چند روز ببینیم چه اتفاقاتی می افتد و دوست داریم در این چند روز طرفداران با آرامش از این صعود به فینال لذت ببرند.

وی در خاتمه درباره شایعه استعفای دوباره اش از سمت سرمربیگری پرسپولیس گفت: منتظر هستیم باشگاه به تعهدات خود عمل کند و امیدواریم اتفاقات خوبی برای باشگاه رخ دهد. الان نمی خواهم با احساسات طرفداران پرسپولیس بازی کنم و باید آن ها از این صعود به فینال لذت ببرند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1251

به "خبرنگاران گل محمدی: غول های آسیا را شکست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گل محمدی: غول های آسیا را شکست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید