خبرنگاران مسافران ایرانی به انگلیس دو هفته خود را قرنطینه نمایند

به گزارش وبلاگ مجله پریها، لندن - خبرنگاران - وزارت بهداشت انگلیس در پی شیوع ویروس جدید کرونا که تا به امروز جان بیش از دو هزار و 500 نفر را در کشورهای مختلف دنیا گرفته و دهها هزار نفر را مبتلا نموده است، دستورالعمل تازه ای را منتشر نموده که بر اساس مسافران ایرانی که از 30 بهمن به این سو وارد انگلیس شده اند به مدت دو هفته خود را قرنطینه نمایند.

خبرنگاران مسافران ایرانی به انگلیس دو هفته خود را قرنطینه نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بر اساس این دستورالعمل از افراد خواسته شده تا حتی اگر از علائم این بیماری برخودار نیستند، با سازمان ملی بهداشت انگلیس تماس گرفته و در مدت قرنطینه با کسی تماس نداشته باشند. علاوه بر ایران، به مسافرانی که از مناطق شمال ایتالیا، کره جنوبی و استان هوبی چین از 30 بهمن به این سو، به انگلیس سفر نموده اند توصیه شده از این دستورالعمل تبعیت نمایند.

توصیه های مشابهی برای مسافرانی که در 14 روز گذشته از کشورهای چین، تایلند، ژاپن، جمهوری کره، هنگ کنگ، تایوان، سنگاپور و مالزی به انگلیس سفر نموده اند صادر شده است؛ با این تفاوت که افراد در صورت مشاهده علائم خفیف این بیماری، به دستورالعمل ها عمل نمایند.

وزارت بهداشت بیان کرد پروازهایی را که بصورت مستقیم از کشورهای یاد شده به انگلیس صورت می گیرد زیر نظر دارد و هنگام ورود یا خروج مسافران از فرودگاه توصیه های پزشکی را به آنها اعلام می نماید.

مت هنکوک وزیر بهداشت انگلیس از عموم مردم خواسته تا برای جلوگیری از فراگیر شدن این ویروس نکات بهداشتی را رعایت نمایند. او با بیان اینکه مخالف محدود کردن پروازها از کشورهایی است که بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس را داشته بر ضرورت اجرای راهبرد قرنطینه داوطلبانه تاکید نمود.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده تا به امروز 13 نفر در انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده که برای درمان به مراکز تخصصی منتقل شده اند. در کل بیش از 77 هزار و 658 بیمار مبتلا به کرونا در سراسر دنیا شناسایی شده و 2 هزار و 663 نفر جان باخته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 782

به "خبرنگاران مسافران ایرانی به انگلیس دو هفته خود را قرنطینه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسافران ایرانی به انگلیس دو هفته خود را قرنطینه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید