حضور پررنگ شرکت رستاک در نمایشگاه بین المللی نفت، افزایش کیفیت فراوری کاستیک سودا

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مدیر عامل شرکت کارخانجات رستاک در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال جاری شرکت رستاک حضور پررنگ و پر قدرتی در نمایشگاه داشته است.

حضور پررنگ شرکت رستاک در نمایشگاه بین المللی نفت، افزایش کیفیت فراوری کاستیک سودا

حسین صادقی صفت اضافه کرد: مذاکرات خوبی بین شرکت رستاک و گروه مالی داخلی و خارجی اجرا شده و توافقاتی در این زمینه نیز اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت کارخانجات رستاک با تاکید بر اهمیت کیفیت محصولات گفت: شرکت ما با در اختیار داشتن نیروهای زبده و کارآمد، با تحصیلات عالیه­ مرتبط، درتلاش است با ارائه کیفیت بالا و قیمت مناسب و رقابتی، در کوتاه­ترین زمان ممکن، رضایت کامل مشتریان را کسب کند.

بعلاوه زاهد فردوس پناه مدیر شرکت کارخانجات رستاک در این خصوص اظهار کرد: هدف ما افزایش فراوری در استان و کشور است تا با تکیه بر توان و دانش بومی، در تقویت اقتصاد نقش موثری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: نمایشگاه نفت فرصت خوبی برای توسعه صنایع پایین دستی است که بدون شک در افزایش اشتغال زایی نیز تاثیر دارد.

لازم به ذکر است شرکت رستاک در بندرماهشهر خوزستان از فراوری کنندگان کاستیک سودا (سودپرک) است که در صنایع مختلف به عنوان ماده اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. تعدادی از مقامات کشوری،نمایندگان مجلس، فعالان بخش خصوصی و سرمایه گذاران خارجی از غرفه این شرکت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران بازدید به عمل آورده و از فعالیت ها و محصولات اطلاع پیدا کردند.

در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی یک هزار و 500 شرکت داخلی و 200 شرکت خارجی از 13 کشور دنیا چون روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، امارات، عمان و ترکیه حضور داشتند.

این نمایشگاه هر روز از ساعت 8 تا 16 دایر بوده و 30 اردیبهشت ماه به کار خود انتها داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1402 بروزرسانی: 3 خرداد 1402 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2254

به "حضور پررنگ شرکت رستاک در نمایشگاه بین المللی نفت، افزایش کیفیت فراوری کاستیک سودا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پررنگ شرکت رستاک در نمایشگاه بین المللی نفت، افزایش کیفیت فراوری کاستیک سودا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید