جمع آوری337 تابلوی غیرمجاز در راه های البرز

به گزارش وبلاگ مجله پریها، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز از جمع آوری 337 تابلو و بیلبورد غیرمجاز در راه های استان با هدف پیشگیری از حوادث رانندگی اطلاع داد.

جمع آوری337 تابلوی غیرمجاز در راه های البرز

به گزارش خبرنگاران از البرز، رحمان شجاعی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز گفت: براساس قانون ایمنی راه ها، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه ها باید صرفا با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و طی روال مربوطه شامل مکان یابی صحیح محل نصب تابلو، اندازه بازتابش نور و امثال آن انجام گردد.

او رعایت اصول ایمنی را لازمه اخذ مجوز نصب تابلو دانست و اضافه نمود: متقاضیان برای نصب تابلوهای تبلیغاتی درحاشیه راه ها می توانند با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به اخذ مجوز مطابق با استاندارهای لازم اقدام یاری نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز در ادامه تعداد تابلوهای راهنمایی راستا در جاده های استان را 45 تابلو در ابعاد مختلف ذکر کرد و گفت: مهم ترین کاربرد این تابلوها، راستایابی سریع رانندگان برای انتخاب کوتاه ترین و برترین راستا جهت کاهش زمان سفر و دستیابی آسان به مقصد است.

شجاعی اضافه نمود: تابلوهای راهنمایی راستا بیشتر در راستاهای بزرگراهی، معابر اصلی و فرعی در محل های ورودی و خروجی ها و یا به صورت پیش آگاهی قبل از رسیدن به محل خروجی و ورودی نصب می شوند.

خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1927

به "جمع آوری337 تابلوی غیرمجاز در راه های البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری337 تابلوی غیرمجاز در راه های البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید