اومیکرون پروازهای کریسمس را لغو کرد، آمریکا بیشترین خسارت را دید؟

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، هزاران پرواز روز کریسمس از جمله صدها پرواز داخلی آمریکا در پی غیبت کارکنان هواپیمایی ها لغو شدند. کارکنان این بخش ها در پی شیوع اومیکرون سر کارهایشان حاضر نشدند و علت غیبت خود را بیماری اعلام کردند.

اومیکرون پروازهای کریسمس را لغو کرد، آمریکا بیشترین خسارت را دید؟

به نقل از سی ان ان، بیش از دو هزار پرواز در سراسر دنیا لغو شدند که 454 پرواز به آمریکا، از آمریکا یا در داخل آمریکا بوده است.

این ممنوعیت ها زمانی اعمال شده است که هنوز میلیون ها نفر بر خلاف ابتلا به ویروس کرونا در حال اجرا سفرهای هوایی هستند. اداره حمل و نقل عمومی آمریکا گفته است 2/19 میلیون نفر را روز پنج شنبه در فرودگاه مورد آنالیز قرار داده است. این بالاترین رقم از زمان شروع تعطلات از هفته گذشته است.

هواپیمایی یونایتد 170 پرواز، هواپیمایی دلتا 130 پرواز، هواپیمایی جت بلو 50 پرواز و هواپیمایی آلاسکا 11 پرواز کریسمسی را به علت شیوع اومیکرون لغو کردند.

علاوه بر پروازهای آمریکا، هزاران پرواز بین المللی نیز لغو شدند برای مثال Chins Eastern به تنهایی 474 پرواز را لغو کرد. هواپیمایی Air China نیز 190 پرواز را لغو کرد. چندین شرکت هواپیمایی دیگر نیز مانند Air India و Loin Air ده ها پرواز را لغو کردند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1957

به "اومیکرون پروازهای کریسمس را لغو کرد، آمریکا بیشترین خسارت را دید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اومیکرون پروازهای کریسمس را لغو کرد، آمریکا بیشترین خسارت را دید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید