توضیحات ذی حساب باشگاه پرسپولیس درباره پاداش های آسیایی

به گزارش وبلاگ مجله پریها، ذی حساب باشگاه پرسپولیس می گوید دو و نیم میلیون دلار از پاداش حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بعد از اتمام گزارش گروه تحقیق و تفحص مجلس در اسناد اقتصادی باشگاه به ثبت رسیده و از این بابت مسئله ای وجود ندارد.

توضیحات ذی حساب باشگاه پرسپولیس درباره پاداش های آسیایی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد پاشا درباره بخشی از گزارش تحقیق و تفحص مجلس مبنی بر اینکه اسناد مربوط به دو و نیم میلیون دلار از پاداش های آسیایی پرسپولیس به ثبت نرسیده و در دفاتر اقتصادی باشگاه موجود نیست گفت: اسناد مربوطه بعد از تهیه گزارش از سوی کمیته تحقیق و تفحص مجلس و با تاخیر در دفاتر اقتصادی باشگاه ثبت شده و مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

وی اضافه نمود: پاداش ها در چند مرحله وصول شد و فورا هم با دستور مدیران باشگاه هزینه شد. زمانی که گروه تحقیق و تفحص مجلس گزارش تهیه می کرد، اسناد هزینه کرد این درآمدها هنوز در دفاتر باشگاه ثبت نشده بود چرا که ما بدلیل مسائل موجود و تحریم ها اسناد وصول مبالغ ارزی را با تاخیر از خارج کشور دریافت کردیم. در واقع این مبالغ و هزینه کرد آن ها بعد از گزارش تحقیق و تفحص مجلس در دفاتر اقتصادی باشگاه به ثبت رسیده و از این بابت هیچ مسئله ای نیست و نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور که در باشگاه مستقر بوده و هستند هم گزارش هایی تهیه نموده اند و ثبت اسناد مربوط به این دو و نیم میلیون دلار را رویت نموده اند.

پاشا توضیح داد: با توجه به گزارش منتشره و دغدغه های طرفداران عزیز برای برطرف هرگونه ابهام لازم دانستم این توضیحات را ارایه کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 718

به "توضیحات ذی حساب باشگاه پرسپولیس درباره پاداش های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات ذی حساب باشگاه پرسپولیس درباره پاداش های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید