توزیع فرصت های عادلانه آموزشی سنگ بنای تحول در جامعه

به گزارش وبلاگ مجله پریها، وزیر آموزش وپرورش گفت:در صورت توزیع مناسب فرصت های آموزشی در سراسر کشور تحولی عظیم رقم خواهد خورد.

توزیع فرصت های عادلانه آموزشی سنگ بنای تحول در جامعه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه فناوری خبرگزاری خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی در مراسم افتتاح پروژه های روستایی به مناسبت روز ملی روستا که بعد از ظهر امروز برگزار گردید، اظهار کرد: کوشش های وزارت آموزش وپرورش در دولت تدبیر و امید سهم به سزایی در افزایش نرخ تحصیل دانش آموزان روستایی داشته است.

وی اضافه کرد: از چهار سال گذشته تا به امروز بیش از 3 هزار و 200 مدرسه جدید در روستاها ایجاد شده و سالانه بیش از 250 هزار معلم بیش از 200 روز در مدارس روستایی حضور دارند. تعداد هنرستان های فنی و حرفه ای در دولت تدبیر و امید 6 برابر شده است. امروز 913 پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد تومان در مناطق روستایی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

همچنین محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این مراسم بیان نمود: امروز 2 هزار و 500 راه روستایی در استان البرز آماده بهره برداری و برنامه هایی برای بهره برداری از 3 هزار و 500 راه روستایی دیگر نیز تا انتها سال درنظر گرفته شده است. تا انتها دولت تدبیر و امید مجموع راه های روستایی سراسر کشور به 15 هزار کیلومتر خواهد رسید.

4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1246

به "توزیع فرصت های عادلانه آموزشی سنگ بنای تحول در جامعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع فرصت های عادلانه آموزشی سنگ بنای تحول در جامعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید