کاپیتان تیم ملی هندبال: تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی اتفاق بسیار مهمی بود، آینده تیم ملی با وویوویچ بسیار روشن است

به گزارش وبلاگ مجله پریها، کاپیتان تیم ملی هندبال ایران تمدید قرارداد با وسلین وویوویچ را عاملی مهم برای پیشرفت هندبال ایران دانست و آینده این رشته ورزشی را بسیار روشن دانست.

کاپیتان تیم ملی هندبال: تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی اتفاق بسیار مهمی بود، آینده تیم ملی با وویوویچ بسیار روشن است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مجتبی حیدرپور، کاپیتان تیم ملی هندبال ایران در تبادل نظر با روابط عمومی فدراسیون هندبال، با ابراز خرسندی از تمدید قرارداد وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران اظهار کرد: پس از سال ها حضور در تیم ملی شاید برای اولین بار باشد که یک مربی بزرگ به ایران می آید و شاهد تمدید قرارداد او هستیم. وسلین وویوویچ چهره بسیار مطرحی در عرصه مربیگری دنیا به شمار می رود و قطعا ادامه کار با او سبب پیشرفت هرچه بیشتر هندبال ایران خواهد شد.

وی ادامه داد: آوردن این مربی بزرگ هندبال دنیا یک قدم بسیار مهم بود و حالا نگه داشتن او قطعا به نفع هندبال ایران و به ویژه بازیکنان جوان است. وویوویچ شناخت خوبی از هندبال ایران پیدا نموده و می داند که از ظرفیت های بازیکنان چطور باید استفاده کند و همین امر هم یعنی بخش مهمی از راه پیشرفت با این مربی طی شده است.

کاپیتان تیم ملی هندبال ایران با اشاره به تثبیت شرایط تیم ملی با ماندن وویوویچ و هموار شدن راه برای پیشرفت هرچه بیشتر، خاطر نشان کرد: با ماندن وویوویچ بخش مهمی از راه را برای انجام کار های بزرگ طی نموده ایم. آمدن و رفتن مربیان تیم ملی در این سال ها کار را برای ما سخت نموده بود، اما حالا ماندن یک مربی خوب و طراز اول ما را هرچه بیشتر به اهدافمان نزدیک خواهد نمود.

حیدرپور اضافه نمود: وسلین وویوویچ در این یک سال با هندبال ایران وفق پیدا نموده و احتیاج های تیم ملی را به خوبی می داند و قطعا در دومین سال حضور عملکرد پیروز تری با او خواهیم داشت. مطمئنم آینده تیم ملی هندبال ایران با وسلین وویوویچ روشن تر خواهد بود و حتی حضور این مربی می تواند به پیشرفت دیگر بخش های هندبال کشور یاری نماید.

وی با بیان اینکه عملکرد تیم ملی هندبال ایران با راهنمایی وسلین وویوویچ سبب تحسین کارشناسان هندبال شده، گفت: وقتی فدراسیون هندبال و وسلین وویوویچ قرارداد همکاری را با یکدیگر امضا می نمایند یعنی هر دو طرف می دانند که چه چیزی می خواهند و البته هر دو طرف از یکدیگر رضایت دارند. حالا هم فدراسیون می داند سرمربی تیم ملی چه احتیاج هایی دارد و هم وویوویچ می داند تیم ملی به چه چیز های برای پیشرفت هرچه بیشتر احتیاج دارد.

کاپیتان تیم ملی هندبال ایران اظهار کرد: هندبال ایران با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت و پیشرفت است و امیدوارم تیم ملی نیز در سال آینده در رویداد هایی که پیش رو دارد، پیروز باشد. ما رویداد های مهمی از جمله بازی های آسیایی و رقابت های قهرمانی آسیا را در پیش داریم و قطعا با حضور وویوویچ می توانیم در این دو رویداد حضور پیروزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر نگاهی به عملکرد تیم ملی با راهنمایی وسلین وویوویچ در قهرمانی دنیا داشته باشیم، همان تیم ملی شیلی که پیروز به پیروزی در مقابلش شدیم در برابر دو نماینده دیگر آسیا یعنی عربستان و کره جنوبی پیروز میدان بود و این نشان از قدرت تیم ملی ایران دارد. ما در برابر قدرت های برتر هندبال دنیا مانند فرانسه و اسپانیا عملکرد بسیار خوبی داشتیم و این نشان از راهنمایی خوب تیم ملی به وسیله یک چهره سرشناس است.

کاپیتان تیم ملی هندبال ایران در خصوص تجربه شخصی خود از کار کردن با وسلین وویوویچ گفت: من در تیم ملی با مربیان زیادی کار نموده ام، اما تجربه کار کردن با وسلین وویوویچ بسیار برایم متفاوت از دیگر مربیان بود. وسلین در خارج از زمین مانند یک دوست برای بازیکنان است و سعی می نماید در مسائل آن ها را همراهی کند، اما در داخل زمین بسیار جدی و سخت گیرانه عمل می نماید.

وی اضافه نمود: وسلین در هنگام تمرین و ارزیابی به همه بازیکنان به یک چشم نگاه می نماید و برای او فرقی نمی نماید چه کسی داخل زمین است و همین هم سبب شده تا شاید برای اولین بار هر بازیکنی که به تیم ملی راه یافت از سوی دیگران و حتی بازیکنانی که به تیم ملی نرسیدند مورد تایید قرار گیرند.

حیدرپور در سرانجام به پیشرفت هندبال ایران در سال های اخیر اشاره نمود و گفت: در هندبال کشور بازیکنان جوانی داریم که آینده این رشته را رقم خواهند زد. پیشرفت را در هندبال کشور می توان دید و حتی سطح مسابقات لیگ برتر بسیار ارتقا پیدا نموده و مطمئنا با برنامه ریزی که اجرا شده در آینده بسیار نزدیک شاهد اتفاقات درخشان در هندبال ایران خواهیم بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1401 بروزرسانی: 27 اسفند 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2228

به "کاپیتان تیم ملی هندبال: تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی اتفاق بسیار مهمی بود، آینده تیم ملی با وویوویچ بسیار روشن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان تیم ملی هندبال: تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی اتفاق بسیار مهمی بود، آینده تیم ملی با وویوویچ بسیار روشن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید