تاسیس خوابگاه های متاهلی در دستور کار وزارت علوم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از برنامه ریزی برای تاسیس خوابگاه های متاهلی در کشور اطلاع داد.

تاسیس خوابگاه های متاهلی در دستور کار وزارت علوم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمد علی زلفی گل در مراسم افتتاح سه خوابگاه دانشجویی دخترانه بنیاد 15 خرداد گفت: با توجه به اینکه یکی از موارد رشد جمعیت در بین دانشجویان کشور است هم اکنون در مرحله هماهنگی با مجلس و معین بودجه لازم برای ساخت خوابگا هایی مختص دانشجویان متاهل هستیم.

وی در ادامه از بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خواست نسبت به ساخت خوابگا های دانشجویی اقدام و یاری کند.

زلفی گل با اعلام اینکه وزارت علوم به تکمیل پروژه های بالای 50 درصد حوزه دانشجویی کشور یاری می نماید، گفت: ما به بنیاد پانزده خرداد پیشنهاد می دهیم ظرفیت خوابگاه

وزیر علوم در ادامه با اشاره به نقش مهم افراد خیر در توسعه خوابگاه های دانشجویی کشور اضافه کرد: خیرین نیازی نیست حتما یک خوابگاه را به تنهایی احداث نمایند؛ می توانند با قبول سرمایه گذاری در ساخت حتی یک اتاق خوابگاه یاری نمایند و آن اتاق به نام آن خیر نامگذتری و افتتاح گردد.

وی در سرانجام ابراز امیدواری کرد وزارت علوم با یاری مردم و نهاد های خیر، بتواند صندلی های بیشتری را برای تحصیل و رفاه آینده سازان این مرز و بوم ایجاد و افتتاح کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1859

به "تاسیس خوابگاه های متاهلی در دستور کار وزارت علوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس خوابگاه های متاهلی در دستور کار وزارت علوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید