بوفون: شکست برابر کاستاریکا چیزی را برای ایتالیا عوض نمی کند

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران: کاپیتان تیم ملی ایتالیا گفت که شکست تیمش در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2014 رویکرد لاجوردی پوشان را برای بازی پایانی اش در این مرحله تغییر نمی دهد.

بوفون: شکست برابر کاستاریکا چیزی را برای ایتالیا عوض نمی کند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون، سنگربان و کاپیتان تیم ملی ایتالیا پس از شکست یک بر صفر آتزوری برابر کاستاریکا که صعود لاجوردی پوشان به مرحله یک هشتم نهایی جام بیستم را به امتیاز دریافت از بازی پایانی خود در مرحله گروهی برابر اروگوئه وابسته نموده است، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: امیدوار بودیم که نمایشی بهتر از این را ارائه کنیم، همان کاری را که چند روز تمرین نموده بودیم و برای آن آماده شده بودیم. ما می خواستیم کار را برای کاستاریکا سخت کنیم اما نشد.

بوفون اضافه کرد: به جای سخت کردن کار برای کاستاریکا ما کار را برای خودمان سخت کردیم و پس از آنکه حریف پیش افتاد، این تیم توانست کنترل بازی را هم به دست بگیرد.

بوفون که پنجمین حضور خود را در جام جهانی تجربه می نماید در شرایطی تن به شکست داد که به سبب مصدومیت بازی نخست آتزوری را برابر سه شیر از دست داده بود. او گفت: وقتی دوباره روی پای خود می ایستی باید نیمه پر لیوان را ببینی. حتی تساوی برابر کاستاریکا هم چیزی را برای ایتالیا عوض نمی کرد، چون در آن صورت هم ما باید برابر اروگوئه حداقل یک تساوی می گرفتیم. در حقیقت حتی در صورت پیروزی برابر کاستاریکا هم ما باز باید از بازی آخر خود یک امتیاز می گرفتیم تا صعودمان قطعی گردد. صعود کاستاریکا به دور بعد شوکی بزرگ برای آن دسته از کسانی بود که همه چیز را تضمین شده می دانستند و فکر می کردند که در جام جهانی هنوز تیم ضعیف وجود دارد.

بوفون توضیح داد: اکنون چندین سال است که ما باور نموده ایم که در تورنمنت های بزرگ دیگر چیزی به عنوان تیم سیندرلایی وجود ندارد.

با قبول شکست برابر کاستاریکا، ایتالیا برای صعود چاره ای ندارد جز اینکه از بازی بعدی خود برابر اروگوئه امتیاز بگیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 469

به "بوفون: شکست برابر کاستاریکا چیزی را برای ایتالیا عوض نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: شکست برابر کاستاریکا چیزی را برای ایتالیا عوض نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید