بهره گیری از توانمندی دانش بنیان ها برای آبرسانی به هزاران روستا

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این توافقنامه همکاری در نخستین روز نمایشگاه آبادیان بین مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری امضا شد.

بهره گیری از توانمندی دانش بنیان ها برای آبرسانی به هزاران روستا

میثم جعفرزاده، مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با اشاره به این توافقنامه گفت: مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با شروع دولت سیزدهم با برنامه آبرسانی به 10 هزار روستا شروع به کار نموده است. امروز در این نمایشگاه توافقنامه ای را با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری امضا کردیم تا در مسیر آبرسانی از توانمندی ها و نوآوری های شرکتهای دانش بنیان و اکوسیستم فن آوری استفاده کنیم.

وی توضیح داد: این توانمندی ها چه در حوزه منابع آب، چه در حوزه خطوط انتقال و توزیع، چه در حوزه ایستگاه پمپاژ مخازن و چه در زمینه موادهای شیمیایی که در حوزه آب شیرین کن ها می توانیم از آنها استفاده کنیم را شامل می گردد.

وی در ادامه گفت: در این راستا توافقنامه ای را امضا کردیم تا بتوانیم از وحدت نظر و وحدت رویه ای که در بین این دو مجموعه وجود دارد، برای رونق مالی استفاده کنیم. قطعا این تفاهمنامه در اشتغالزایی و رونق مالی تاثیرگذار خواهد بود، زیرا اکنون جهاد آبرسانی بزرگترین پروژه عمرانی به لحاظ گستردگی کار در کشور است.

مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو اضافه کرد: بیش از ده هزار روستا به عنوان جامعه هدف قرار گرفته است و کاملا قابلیت این را داریم که همه ظرفیت شرکت های دانش بنیان این حوزه را در مجموعه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2264

به "بهره گیری از توانمندی دانش بنیان ها برای آبرسانی به هزاران روستا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از توانمندی دانش بنیان ها برای آبرسانی به هزاران روستا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید