بهترین زمان خرید خانه

به گزارش وبلاگ مجله پریها، دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن گفت: نرخ تاثیر سود تسهیلات ساخت مسکن بیش از26درصد است و این موضوع باعث شده بخش فراوری شرایطی بسیار دشوارداشته باشد.

بهترین زمان خرید خانه

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

فرشید پورحاجت اضافه کرد: شرایط بازار مسکن تغییری نداشته است و به رغم آن که در فصل تابستان وضع بازارتا حدودی بهتر شد اما هنوز انتظارها درباره شکسته شدن رکود بازارمسکن برآورده نشده است و شرایط در بازار مسکن شرایط خوبی نیست.

وی گفت: انتظارمی رود میزان معاملات دربازارمسکن بیشتر گردد اما معمولا در ماه های بهمن و اسفند بازار مسکن رونق بهتری پیدا می نماید.

دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن توضیح داد: اگر مردم قصد خرید خانه دارند ، اکنون بهترین زمان است. بهتر است مردم در خرید و فروش مسکن به شکل سنتی عمل نکنند تا به بازار مسکن شوک وارد نگردد.

پورحاجت با بیان اینکه بخش فراوری شرایط یبسیار سخت دارد و هیچ گونه تسهیلاتی مناسب در بازار مسکن وجود ندارد، و با چنین سیاست هایی بسته های تقویتی که دولت در پی آن است، اثرگذار نخواهد بود. خاطر نشان کرد: فقط بانک مسکن درحوزه مسکن تسهیلات پرداخت می نماید و این تسهیلات هم با خرید اوراق پرداخت می گردد و هزینه هایی سنگین برای فراوریکنندگان مسکن دارد.

دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن با بیان اینکه با چنین رویه ای که بانک مسکن پیش گرفته است، رونق مالی در بازار مسکن به این زودی محقق نخواهد شد،: بانک مسکن مشکلاتی دارد که برای سازندگان قابل قبول است اما نباید شرایط را برای صنعتی که پنج سال بحرانی را طی نموده است، سخت کرد.

پورحاجت اعلام نمود: صنعت ساختمان و فراوریکنندگان آن در پنج سال گذشته شرایط یبسیار سخت را تجربه نموده اند و نباید این صنعت پیشران را با چالش های اساسی روبه روکرد. اقتصاد آنلاین

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 771

به "بهترین زمان خرید خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین زمان خرید خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید