برچسب 1500 دلاری روی ذن بوک Duo

به گزارش وبلاگ مجله پریها، ایسوس با معرفی ذن بوک Duo بسیاری از مسائل نسخه پرو را رفع نموده است. بیشتر کاربران از وزن و قیمت بالای لپ تاپ دو نمایشگر کمپانی تایوانی ناراضی بودند و به همین دلیل ایسوس به فکر جبران افتاد. اکنون معین شده که نسخه غیر پرو این محصول جذاب، با قیمت 1500 دلار به بازار عرضه می گردد.

برچسب 1500 دلاری روی ذن بوک Duo

آمازون این لپ تاپ عجیب و غریب را با قیمت 1500 دلار در وب سایت خود برای فروش قرار داده و برچسب بزودی را روی آن زده است. ایسوس هم اعلام نموده که کاربران در آینده ای بسیار نزدیک می توانند ذن بوک Duo را خریداری نمایند. از مهم ترین تغییراتی که کمپانی تایوانی در نسخه غیر پرو لپ تاپ خود داده می توان به کاهش وزن شدید اشاره نمود.

نسخه ذن بوک Duo پرو، 2.9 کیلوگرم وزن داشت که اصلا برای یک لپ تاپ قابل حمل وزن مناسبی به حساب نمی آید. ذن بوک Duo اما تقریبا نصف نسخه حرفه ای تر خود وزن داشته و با 1.5 کیلوگرم به خوبی کلمه قابل حمل را معنا می نماید. تفاوت دیگری که میان این دو مدل دیده می گردد، ابعاد و رزولوشن نمایشگر های آن هاست که نسخه معمولی تر از پنل 14 اینچی FHD و نمایشگر دوم 12.6 اینچی بهره می برد.

اضافه شدن نمایشگر دوم می تواند مزیت های خاص خود را داشته باشد. برای مثال می توان از نمایشگر دوم برای چت با دوستان استفاده کرد و از نمایشگر اصلی برای کارهای مهمتری بهره برد. همچنین با توجه به دورکاری بسیاری از مردم، می توان گفت که ذن بوک Duo لپ تاپی ایده آل برای برقراری تماس تصویری با همکاران و پیش بردن باقی امور به صورت همزمان است.

البته فراموش نگردد که بسیار از منتقدین با باگ های متعددی در نرم افزار ایسوس روبرو شده بودند که امیدواریم این کمپانی، آن ها را رفع نموده باشد. با پرداخت 1500 دلار شما می توانید ذن بوک Duo را با جدیدترین پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 و کارت گرافیک انویدیا MX250 به همراه 16 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی SSD خریداری کنید.

در آخر گفتنی است که ایسوس یک باتری 70 واتی داخل این لپ تاپ دو نمایشگر تعبیه نموده تا کاربران مسئله ای بابت شارژدهی نداشته باشند. با این حال نباید فراموش کنید که این باتری باید دو نمایشگر نسبتا عظیم را تغذیه کند. در نتیجه شارژدهی این باتری باید با دقت سنجیده گردد.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 972

به "برچسب 1500 دلاری روی ذن بوک Duo" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برچسب 1500 دلاری روی ذن بوک Duo"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید