تور ارزان اروپا: گلکسی S21 فن ادیشن شاید تنها در اروپا عرضه گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سامسونگ علیرغم مسائل متعددی که در بخش تراشه با آن دست و پنجه نرم می نماید، تصمیم گرفت تا گوشی گلکسی S21 فن ادیشن خود را معرفی کند. این شرکت در ابتدا قصد داشت تا این گوشی را در ماه آگوست در اروپا و ایالات متحده آمریکا عرضه کند، اما طبق گزارش Ddaily کره جنوبی سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن را تنها در یک بازار آن هم در اروپا به فروش خواهد رساند.

تور ارزان اروپا: گلکسی S21 فن ادیشن شاید تنها در اروپا عرضه گردد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

منابع معتبر اعلام کردند که غول فناوری کره جنوبی در صدد این بود تا از عرضه این گوشی منصرف گردد، اما رئیس بخش موبایل سامسونگ، Roh Tae Moon بسیار مشتاق این کار بود. به هر حال، نسل قبلی این گوشی ها یعنی گلکسی S20 فن ادیشن توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. اینکه آیا گلکسی S21 فن ادیشن نیز می تواند این موفقیت را تکرار کند، با توجه شرایط موجود و عرضه گوشی های نوتر بسیار سخت به نظر می رسد.

مقامات سامسونگ نگرانی هایی هم دارند که گلکسی S21 فن ادیشن شاید کمپین بازاریابی سری گلکسی S22 را تحت تاثیر خود قرار دهد و حتی ممکن است که فروش گوشی های میان رده گلکسی A سامسونگ را با کاهش روبرو کند. ظاهرا شرکت های مخابراتی نیز علاقه ای به عرضه این پرچم دار ارزان ندارند. به نظر می رسد سامسونگ در نهایت تصمیم گرفته تا این گوشی را فقط در اروپا به فروش برساند. اخیراً یک منبع مطلع گفته بود که این گوشی هوشمند در 4 ژانویه و طی رویداد اختصاصی Unpacked سامسونگ معرفی خواهد شد. اما Ddaily ادعا می نماید که سامسونگ از گلکسی S21 فن ادیشن در نمایشگاه CES 2022 رونمایی خواهد نمود. احتمالا می رود که این گوشی در ماه ژانویه برای فروش در اختیار کاربران اروپایی قرار بگیرد.

براساس اعلام منابع معتبر، گوشی گلکسی S21 فن ادیشن دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی از نوع امولد (AMOLED) با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل (Full HD+) و نسبت ابعاد 19.5:9 بوده که حسگر اثر انگشت گوشی در زیر نمایشگر قرار خواهد داشت. این گوشی از یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی بهره می برد. ترکیب دوربین سه گانه گلکسی S21 فن ادیشن نیز از یک سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تشکیل می گردد. بعضی از منابع نیز از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و ترکیب دوربین سه گانه 12 + 12 + 8 مگاپیکسلی این گوشی خبر می دهند.

در رابطه با گلکسی S21 فن ادیشن اما خبرهای زیادی منتشر شده است که به صورت خلاصه باید بگوییم سامسونگ می خواهد آن را به بدنه ای پلاستیکی با تراشه اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 مجهز کند. این دو تراشه اگرچه متعلق به سال جاری هستند اما سامسونگ ظاهرا انتخاب دیگری برای این گوشی ندارد. به نظر می رسد به خاطر کمبود همین تراشه ها هم هست که تا به امروز شاهد رونمایی از این گوشی نبوده ایم. البته هر دو تراشه به وسیله خود سامسونگ و با لیتوگرافی 5 نانومتری این شرکت فراوری می شوند ولی کمبود تراشه جهانی است و تمام شرکت ها را درگیر نموده است.

گلکسی S21 فن ادیشن در مدل پایه خود 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. بعلاوه یک مدل با ترکیب حافظه داخلی و حافظه رم 8/128 گیگابایت هم برای آن در نظر گرفته خواهد شد. جز این دو مدل، فعلا به نظر می رسد S21 فن ادیشن در هیچ مدل دیگری قرار نیست راهی بازار گردد. منبع تغذیه این مجموعه قدرتمند را یک باتری 4370 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که کاربر می تواند آن را با شارژر 25 واتی شارژ کند. هرچند بعضی ها معتقدند این بار خبری از شارژر درون جعبه نخواهد بود. گلکسی S20 فن ادیشن هم اگرچه از شارژر سریع 25 واتی پشتیبانی می نماید اما سامسونگ بنا به دلایلی ترجیح داد شارژر درون جعبه این محصول 15 واتی باشد.

از دیگر مشخصات شایعه شده این گوشی می توان به مقاومت در برابر گرد و غبار و گواهی IP68 یا ضدآب و سیستم دوربین سه گانه پشتی آن اشاره نمود. قیمت کمتر از 699 دلاری این گوشی، ممکن است توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند و گلکسی S21 فن ادیشن را در فهرست برترین گوشی های هوشمند نو قرار دهد. باید صبر کرد و دید که سرنوشت این پرچم دار ارزان سامسونگ چه خواهد شد.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1891

به "تور ارزان اروپا: گلکسی S21 فن ادیشن شاید تنها در اروپا عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: گلکسی S21 فن ادیشن شاید تنها در اروپا عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید