بازی مسابقه ای LEGO 2K Drive برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ مجله پریها، کمپانی 2K و استودیوی ویژوال کانسپتس (Visual Concepts) به تازگی از بازی ماشین سواری و ماجراجویی LEGO 2K Drive برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

بازی مسابقه ای LEGO 2K Drive برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

بازی LEGO 2K Drive اولین اثر حاصل از همکاری بین 2K و LEGO برای توسعه بازی های AAA با موضوع لگو خواهد بود. این مشارکت قرار است تا بازی های نمادین لگو را به روش های تازه و هیجان انگیزی تکامل دهد. تیم سازنده در استودیوی ویژوال کانسپتس با تجربه بالا در ساخت آثار ورزشی، برای اولین بار به ساخت یک بازی رانندگی لگو روی آورده است. LEGO 2K Drive برترین عناصر بازی های ماشین سواری دنیا باز و آثار رقابتی را ترکیب نموده و در عین حال یک سیستم شخصی سازی خودروی متنوع را معرفی می نماید. علاوه بر این، همکاری با شرکت خودروسازی مک لارن اتوموتیو (McLaren Automotiv)، مک لارن سولوس GT و مک لارن F1 LM را به مناسبت سالگرد 60 سالگی مک لارن به بازی اضافه می نماید.

در این اثر بازیکنان در منطقه ها مختلف و منحصربه فرد دنیا Bricklandia سفر نموده و در مقابل یک سری از رقبا برای دریافت جایزه ارزشمند Sky Cup رقابت می نمایند. از طرفی در LEGO 2K Drive، با دنیای باز گسترده ای برای کاوش و پر از مسابقه، مینی گیم، چالش ها، المان هایی برای نابود کردن و غیره، این بازیکنان خواهند بود که در خصوص کاری که دوست دارند انجام دهند، تصمیم خواهند گرفت.

گیم پلی بازی ساده، سریع و بدون حاشیه است. بازیکنان در طیف وسیعی از مسیرها مسابقه خواهند داد و در عین حال از توانایی های منحصر به فردی بهره خواهند برد که می تواند جایگاه بازیکن را با لمس یک دکمه تغییر دهد. بازی بعلاوه یک سیستم شخصی سازی متنوع را معرفی می نماید شامل بیش از 1000 قطعه لگو مختلف و تعداد زیادی طرح، برچسب و غیره است. بازی به صورت تک نفره و چند نفره به صورت لوکال دو نفره (اسپلیت اسکرین) و آنلاین قابل تجربه است.

لازم به ذکر است که در کنار نسخه استاندارد بازی که با 69.99 دلار برای کنسول های نسل نهم و 59.99 دلار برای بقیه پلتفرم ها در دسترس خواهد بود، نسخه های Awesome و Awesome Rivals نیز با قیمت های 99.99 و 119.99 دلار عرضه می شوند. نسخه Awesome شامل یک وسیله نقلیه تازه و یک مینی فیگور لگو درون بازی است. بازیکنان بعلاوه درایو پس سال اول را دریافت خواهند کرد که یک منطقه کاملا تازه را در کنار چهار فصل محتوا پس از عرضه در اختیار آن ها قرار می دهد. هر یک از این فصل ها خود شامل مواردی مانند خودروهای تازه هستند. در نهایت نسخه Awesome Rivals در کنار محتویات ذکر شده برای نسخه Awesome، خودروها و فیگورهای درون بازی بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

بازی LEGO 2K Drive در تاریخ 19 مه 2023 (29 اردیبهشت 1402) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2235

به "بازی مسابقه ای LEGO 2K Drive برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مسابقه ای LEGO 2K Drive برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید