اوقات فراغت خود را در پشت بام سبز بگذرانید!

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رپرتاژآگهی - امروزه، با توجه به مشغله زندگی و گرفتاری افراد در طول روز، اوقات فراغت به ویژه تعطیلات آخر هفته اهمیت بسیار زیادی دارند. بسیاری از افراد دوست دارند اوقات فراغت خود را در محیطی سبز و پرنشاط بگذرانند. اما این امکان برای آنها وجود ندارد که انتها هر هفته به باغ ویلا و یا بیرون شهر بروند. اما نگران نباشید! محیط سبز در اطراف شماست. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که این فضا را آماده سازید! بسیاری از محیط های اطراف شما نیروی بالقوه ای دارند تا به محیطی سبز و زیبا تبدیل شوند. شما باید این فضاها را بشناسید و با آماده سازی آن محیط اوقات فراغت خود را با خانواده و دوستان خود در محیطی زیبا و پر از آرامش بگذرانید!

اوقات فراغت خود را در پشت بام سبز بگذرانید!

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

روف گاردن محلی برای دورهمی های خانوادگی

پشت بام خانه محلی مناسب برای تبدیل شدن به محیطی منحصر به فرد است. چمن مصنوعی به عنوان عضو تازه ای از فضای سبز قابلیت استفاده در تمامی فضاها را دارد. این محصول را می توان در تمای شرایط آب و هوایی به کار برد و هرگز گرمی و یا سردی هوا به این محصول آسیب وارد نمی نماید. نگهداری از چمن مصنوعی بسیار ساده است و نیازی به کود شیمیایی ندارد. در نتیجه به راحتی می توانید این محصول را به عنوان المان مهمی در طراحی فضا در نظر داشته باشید. نصب چمن مصنوعی در پشت بام گزینه ای ایده آل برای زیبا سازی فضا و ایجاد محیطی پر از آرامش برای دورهمی های خانوادگی است. شما می توانید چمن مصنوعی را با کفپوش ترکیب کنید و با استفاده از مبلمانهای سبک این فضا را متحول کنید.

آیا می توان چمن مصنوعی را بر روی ایزوگام نصب کرد؟

یکی از سوالات پرتکرار در مورد استفاده از چمن مصنوعی روف گاردن این است که آیا می توان چمن مصنوعی را بر روی ایزوگام نصب کرد؟! پاسخ به این سوال قطعا مثبت است. اما قبل از نصب چمن مصنوعی باید ایزوگام به خوبی آنالیز شود تا مسئله ای در آن وجود نداشته باشد. پس از آنکه از سالم بودن ایزوگام اطمینان حاصل شد، نصب این چمن صورت می گیرد.

آیا آب بر روی چمن مصنوعی روف گاردان باقی می ماند؟

یکی دیگر از نگرانی های افرادی که می خواهند از چمن مصنوعی استفاده نمایند این است که آیا آب بروی سطح چمن مصنوعی باقی می ماند یا خیر؟! زیرا اگر آب بروی این چمن باقی بماند خطر آسیب به ساختمان وجود دارد. بهتر است بدانید که اگر چمن مصنوعی بر طبق استاندارد و به طور اصولی نصب شود، هرگز آب بر روی آن باقی نمی ماند. قبل از نصب چمن مصنوعی آبروهای موجود در پشت بام برای خروج آب تعیین می گردند، سپس شیب لازم برای نصب چمن مصنوعی و خروج آب از این سطوح آنالیز می شود و بر اساس آن چمن نصب می شود.

آیا امکان آتش دریافت چمن مصنوعی وجود دارد؟

با توجه به این موضوع که بسیاری از افراد تمایل دارند در اوقات فراغت خود کباب درست نمایند خطر سوختگی چمن مصنوعی برای آنها بسیار مهم است. پشت بام محلی است که اگر آتش سوزی در آن محل شروع شود به کل ساختمان آسیب وارد می نماید. بهتر است بدانید که چمن مصنوعی هرگز آتش نمی گیرد و اگر ذغال و یا ته سیگار بر روی آن بیافتد تنها نقطه سوز می شود. بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده از این چمن در پشت بام خود استفاده کنید.

جمع بندی

تا بدینجا کوشش کردیم تا شما را با ایده های استفاده از چمن مصنوعی در پشت بام (روف گاردن) کنیم. این ایده به شما یاری می نماید محیط سبز را در اطراف خود به وجود بیاورید و از بودن در آن فضا لذت ببرید. در واقع، چمن مصنوعی به شما یاری می نماید تا خود را از دیگران متمایز کنید و ظاهری لوکس و زیبا به محیط ببخشید. اکنون وقت آن رسیده است که برای خرید چمن مصنوعی اقدام کنید. گروه چمنزار گروهی تخصصی در زمینه فروش انواع چمن مصنوعی تزیینی و ورزشی است. این گروه مشاوره های لازم را در مورد انتخاب و قیمت چمن مصنوعی در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید از مشاوره های رایگان این مرکز در مورد طراحی فضا استفاده کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1357

به "اوقات فراغت خود را در پشت بام سبز بگذرانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوقات فراغت خود را در پشت بام سبز بگذرانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید