اهمیت دکوراسیون دفترکار برای بهبود کارآیی

به گزارش وبلاگ مجله پریها، طراحی و دکوراسیون دفترکار می تواند تا حد زیادی بر میزان کارایی همه کارمندان تأثیر بگذارد. بیشتر محیط های دفترکار یا نور طبیعی ندارند و یا از میزان کمی نور برخوردارند. استفاده از فضای سبز؛ بهره گیری از گلدان های متنوع به افزایش نیرو، انرژی و روحیه کارمندان یاری زیادی می نماید.

اهمیت دکوراسیون دفترکار برای بهبود کارآیی

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

جای تعجب نیست که طراحی و دکوراسیون دفترکار می تواند تا حد زیادی بر میزان کارایی همه تأثیر بگذارد. در حقیقت، در یک آنالیز تحقیقاتی که توسط Management Today صورت گرفته است، 97 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دکوراسیون دفتر خود را به عنوان نشانه ای از اینکه کارفرمای آن ها، از ایشان قدردانی می نماید، مشاهده می نمایند.

با توجه به داده های جمع آوری شده از آنالیز اخیر 3000 آمریکایی که در یک دفترکار محلی کار می نمایند (بدون کار آزاد، فروشندگی و یا کارمندان مهمان)، بسیاری از کارفرمایان نمی توانند یک محیط اداری الهام بخش و باانگیزه برای کارمندان خود ایجاد نمایند و این مسئله باعث کاهش بهره وری آنان می گردد.

بنابراین چگونه دکوراسیون دفترکار بر بهره وری تأثیر می گذارد؟ در بسیاری از موارد، کارفرمایان عناصر اولیه ای را که بیشتر افراد با آن ها در یک محل کار دلپذیر، استقبال نماینده، مدرن و الهام بخش مرتبط دارند، ارائه نمی دهند. یک نفر از هر سه نفر گزارش می دهد که تقریبا هیچ عنصر دکوراسیونی در دفترکار وجود ندارد و یک نفر از چهار نفر می گویند که هیچ نوع اثر هنری نیز در دفتر آن ها موجود نیست. این نشان می دهد که بیشتر کارفرمایان، تأثیر دکوراسیون اداری را بی ربط می دانند و فقط شرکت های ممتازی که به راحتی بتوانند از پس این مسئله برآیند، آن را در انحصار دارند.

بیشتر محیط های دفترکار یا نور طبیعی ندارند و یا از میزان کمی نور برخوردارند. بعضی دیگر نیز بدون ایجاد شخصیت و طراحی خاص، دکوراسیون دفترکار خود را انجام می دهند. بنابراین، توجه به این نکته لازم است که دکوراسیون اداری می تواند بر رفتار کارکنان و نحوه ارتباط آن ها با یکدیگر در یک محیط سازمانی تأثیر بگذارد.

خرید اینترنتی 39 مدل لوازم تناسب اندام خانگی + قیمت

اهمیت کارآمدی کارکنان با دکوراسیون دفترکار

با این وجود، مسیرهای مؤثر، آزمایش شده و واقعی وجود دارد که به کارفرمایان یاری می نماید تا دکوراسیون دفترکار محرکی را در محیط کار خود ارائه دهند. اما پیش از آن به آنالیز علت اهمیت بهره وری کارمندان یک دفترکار می پردازیم.

کارآیی کارمندان برای موفقیت هر شغلی لازم است؛ زیرا بدون آن، منابع حیاتی هدر می رود و کارکنان هنگام انجام کار، انرژی خود را به سمت جنبه های غیرمولد دستورات روزانه منتقل می نمایند. این مسئله نشان می دهد که چگونه یک کارمند خوب با دکوراسیون دفترکار به هدف های برنامه ریزی شده سازمانی پایبند و متعهد می ماند.

بنابراین اگر به عنوان یک کارفرما، تا به امروز سعی در افزایش بهره وری کارمندان خود داشته اید و نتایج مطلوبی را به دست نیاورده اید، وقت آن رسیده است که دکوراسیون دفترکار خود را دوباره آنالیز کنید. این کار به شما یاری می نماید تا بهتر درک کنید که چرا کارکنان شما حاضر نیستند به ارائه بهترین کوشش خود یا آزاد کردن قدرت تولیدی خود در محیط کار متعهد باشند. از این گذشته، خودتان را به صورت روزانه در یک محیط سرد و خشک و کلینیکی و در نهایت غیرقابل تحمل تصور کنید! چقدر احساس هیجان و لذت از کار کردن دارید؟ قطعاً پاسخ مثبت نخواهد بود!

چگونه می توانید یک دکوراسیون دفترکار مؤثر ایجاد کنید؟

دقیقاً مانند یک خانه، لازم نیست که ایده های دکوراسیون دفترکار تنها به بخش کوچکی از فضا متعلق باشد و یا حتی بدتر از آن، به نحوی باشد که ذهن و فکر را با شلوغی منحرف کند. در حقیقت، هنگامی که از دکوراسیون طرحی که علاقه مند به آن هستید، مطلع شدید، می توانید طراحی دفترکار خود را به خوبی و به سادگی انجام دهید که مورد رضایت همه باشد. برای انجام این کار باید به سراغ اصول و مبانی اولیه بروید و به دنبال بهترین هایی باشید که مناسب شما باشد.

خرید 41 مدل ماوس بی سیم درجه یک در بازار + قیمت

این اصول به طور خلاصه و مختصر شامل موارد زیر می باشد.

انتخاب رنگ؛ امروزه دیگر زمان انتخاب های رنگ سفید و بژ و خنثی نیست. البته که شما می توانید به فراخور سلیقه و محیطی که در اختیار دارید، برای دکوراسیون دفترکار به سراغ این رنگ ها نیز بروید، اما دیگر لزومی برای استفاده از آن ها نیست و می توانید به راحتی به سراغ سایر رنگ های موجود نیز بروید. انتخاب رنگ های خلاقانه به شما یاری بیشتری می نمایند.

نور مناسب و کافی؛ نور یکی از مسئله های مهم در هر دفترکار است؛ به نحوی که می تواند بسیاری معایب دیگر را بپوشاند. در صورت نداشتن بهره از نور طبیعی، از نورهای مصنوعی کافی و مناسب بهره ببرید.

استفاده از فضای سبز؛ بهره گیری از گلدان های متنوع به افزایش نیرو، انرژی و روحیه کارمندان یاری زیادی می نماید، بنابراین هنگام انجام دکوراسیون دفترکار این نکته را نباید فراموش کنید.

39 مدل محافظ تخت کودک فانتزی و شیک + خرید

منبع: اتاق
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1073

به "اهمیت دکوراسیون دفترکار برای بهبود کارآیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت دکوراسیون دفترکار برای بهبود کارآیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید