دکوراسیون خانه اجاره ای

به گزارش وبلاگ مجله پریها، در طول مدتی که پول خود را برای خرید یک آپارتمان پس انداز می کنید، عجیب نیست که کمی حسادت کنید و بخواهید که خانه اجاره ای خود را مثل خانه خودتان بدانید و دلتان بخواهد طراحی یرای دکوراسیون خانه اجاره ای خود داشته باشید.

دکوراسیون خانه اجاره ای

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

افکاری از قبیل کاش این مال ما بود یا کاش چند میلیون اضافه داشتیم گاه و بیگاه به ذهن شما خطور می نماید، به خصوص اگر خانه اجاره ای تان کمی به هم ریخته باشد.

نگران نباشید. راهکارهایی هست که یاری می نماید بدون بستن عهد و پیمان همیشگی، سبک و سلیقه شخصی خود را در خانه اجاره ای اعمال کنید. توصیه هایی در این زمینه برای شما داریم :

در هنر، خلاق باشید.

اولین توصیه کلی این است که برای طراحی دکوراسیون خانه اجاره ای روی دیوار آن کار کنید،

آثار هنری به نمایش بگذارید تا نمایانگر شخصیت شما باشد. چیزی شخصی تر از نمایش کلکسیون آثار هنری ای که جمع آوری نموده اید روی دیوار خانه تان نیست پس اگر صاحبخانه این اجازه را به شما می دهد، در انجام آن شک نکنید. دین هم با این عقیده موافق است. او هم عقیده دارد که هیچ چیزی به اندازه آثار هنری زیبا روی دیوار، باعث نمی گردد در خانه ای که متعلق به شما نیست حس راحتی کنید. البته یادآوری می نماید که هر آسیبی که به دیوار وارد می کنید را باید جبران کنید.

در استفاده از کاغذ دیواری، احتیاط نکنید.

چرا که نه؟ اگر عاشق طرح های چشمگیر و گلچین شده هستید یا حتی اگر فقط می خواهید یک نقش و نگار زیبا در اتاق فرزندان خود اضافه کنید، استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون خانه اجاره ای به سود هر دو طرف است. یک طراح دکوراسیون می گوید : کاغذ دیواری های متنوعی در بازار موجود است که فضا را شاداب می نماید. اما قبل از انجام این کار با صاحبخانه خود مشورت کنید و از او اجازه بگیرید. عکس برگردان دیواری هم گزینه مناسبی است، به خصوص برای اتاق بچه ها. چون با عظیم شدن آن ها قابل کندن یا تغییر است.

از گیاهان آپارتمانی بهره ببرید.

این گزینه بدون شک یکی از راحت ترین و کم هزینه ترین راه های اعمال سلیقه شخصی تان در محیط است. این یک پنجره مودال است. دین، یک فرد خودجوش که از جنبه گیاهی همگام با محیط زیست پیش می رود می گوید : به انجیر برگ کمانچه ای، زبان مادرشوهر، پیچک شیطان، کائوچو و گل شیپوری پیچی آمریکایی فکر کنید. انجیر برگ کمانچه ای به دما حساس است پس قبل از خرید آن، خوب تحقیق کنید چون گیاه گران قیمتی است.

سبک جدیدی از کفپوش را خودتان نصب کنید.

کفپوش ترکیبی چند لایه محصول جدیدی از Carpet court است که به راحتی توسط پیمانکارها و خود صاحبخانه های مشتاق قابل نصب است. شلی می گوید : برای مستاجران طولانی مدت گزینه مناسبی است چون بدون احتیاج به هیچ چسبی، روی کفپوش های موجود نصب می گردد. یعنی کفپوش اصلی خانه خراب نمی گردد. این نوع کفپوش برای مستاجران طولانی مدت یک رویاست. بهترین ویژگی این محصول این است که با حمل و نقل مناسب و نصب محتاطانه، می توانید آن را جدا نموده و در جای دیگری دوباره نصب کنید. با محاسبه دو رنگ جدید این محصول، اکنون 26 رنگ در بازار موجود است که شامل رنگ های بلوطی و چهار رنگ استرالیایی هم می گردد. این تخته ها کاملا ضدآب هستند پس در هر اتاقی قابل استفاده هستند.

آغاز به نقاشی کنید.

با کسب اجازه از صاحبخانه، می توانید آپارتمان اجاره ای خود را رنگ کنید. به احتمال زیاد این کار یکی از راحت ترین راه های رنگ و لعاب دادن به یک محیط است، راهی برای القای حس مالکیت. دین می گوید : اگر فکر می کنید قرارداد اجاره شما حالا حالاها ادامه خواهد داشت، قلم موی رنگ را بردارید. فقط دقت کنید از رنگی که VOC ندارد یا مقدار کمی دارد استفاده نکنید. در غیر این صورت هفته ها پس از رنگ آمیزی، با بوی بد آن و سردردهای متعاقبش دست و پنجه نرم خواهید کرد.

خانه را با عشق طراحی کنید.

اگر قصد شما از بازسازی ساختمان و دکوراسیون خانه اجاره ای اجاره ای تان، القای حس مالکیت به آن است باید با صبر و حوصله مراحل را طی کنید و لوازم مناسبی پیدا کنید که به خانه روح بدهند. یکی از لوازمی که بلافاصله فضا را شاداب می نماید قالی است. شلی می گوید : چراغ، قالی و کوسن وسایلی هستند که به خانه هویت و صمیمیت می بخشند. این ها به علاوه دیگر وسایل مثل گل و گیاه و کتاب، هر فضایی را متحول نموده و کاری می نمایند به سرعت حس مالکیت کنید.

چهار راه برای دکوراسیون خانه اجاره ای با بودجه کم :

1- یه حیاط و فضای بیرونی خانه رسیدگی کنید. یک راه کم هزینه که در مدت زمان کمی، فضایی برای گذراندن وقت در کنار دوستان و خانواده ایجاد می نماید و خانه اجاره ای شما را عظیم تر نشان می دهد.

2- گیاهان آپارتمانی و غیر آپارتمانی بلافاصله حس و حال فضا را عوض می نمایند و معمولا هزینه زیادی ندارند.

3- قالی برای مستاجران گزینه ایده آلی است چون به راحتی قابل جابجایی است. یک قالی مناسب، جذابیت بصری دارد و صمیمیت محیط را افزایش می دهد. همچنین یاری می نماید بین سطوح سخت و نرم کف زمین تعادل ایجاد کنید.

4- با بودجه کم می توانید پرده ها را عوض کنید و حس کنید مالک خانه هستید. با انتخاب پرده مناسب می توانید نور را کنترل کنید، حریم شخصی ایجاد کنید و سبک خاصی به خانه بدهید.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 964

به "دکوراسیون خانه اجاره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون خانه اجاره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید