اِزار: پوستر زیدان را به دیوار اتاقم زده بودم، درست نیست لوکاکو را تنها بر اساس گلزنی قضاوت کنیم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، هافبک بلژیکی کهکشانی ها می گوید از همان دوران کودکی علاقه زیادی به رئال مادرید داشته است.

اِزار: پوستر زیدان را به دیوار اتاقم زده بودم، درست نیست لوکاکو را تنها بر اساس گلزنی قضاوت کنیم

به گزارش خبرنگاران، ادن اِزار که در این تابستان در ازای 100 میلیون یورو - که با پاداش های در نظر گرفته شده می تواند به 140 میلیون یورو برسد - از چلسی به رئال مادرید پیوست، در گفت وگو با نشریه ایتالیایی کوریره دلا سِرا گفت: از زمان کودکی رویای این را داشتم که روزی پیراهن رئال مادرید را بر تن کنم. وقتی رئال در خانه شما را می زند، تنها کاری که می توانید بکنید، گشودن در به روی آنهاست. من چندین سال فرامو ش نشدنی در چلسی داشتم اما در رئال مادرید در آسمان هفتم هستم. زین الدین زیدان یکی از الگوهای من بود و حتی پوسترش را روی دیوار اتاقم زده بودم. حالا زیزو سرمربی ام است.

هافبک بلژیکی کهکشانی ها در خصوص کار با دو سرمربی ایتالیایی - آنتونیو کونته و مائوریتزیو ساری - در چلسی گفت: من چیزهای زیادی از کونته و ساری یاد گرفتم. آنها مربیانی متفاوت از یکدیگر به لحاظ شخصیتی و ایده های فوتبالی بودند اما در یک چیز مشترک بودند و آن این بود که هر دو به دنبال قهرمانی بودند.

اِزار شرح داد: کونته و ساری سبک بازی خاص خود را دارند و دقیقاً می دانند که باید چه دستورالعملی را به بازیکنان خود بدهند. خودم هم بازی های سری A را نگاه می کنم چون شور و اشتیاق خاصی به فوتبال دارم و لیگ ایتالیا یکی از مهمترین لیگ های جهان است.

ستاره شماره 7 کهکشانی ها همچنین در خصوص انتقال 75 میلیون یورویی (65 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو پاداش) از منچستریونایتد به اینتر تحت هدایت کونته پیوست، گفت: لوکاکو مهاجمی شگفت انگیز است، گلزنی که می تواند خودش را با هر تیمی وفق دهد. روملو گل های زیادی به ثمر می رساند که برای یک مهاجم نوک مهم است اما درست نیست که او را تنها بر اساس گل ها قضاوت کنیم. لوکاکو کارهای دیگری به غیر از گلزنی هم می کند.

ادن اِزار در تکمیل صحبت هایش یادآور شد: برای مثال روملو در بازی مالکیت توپ به هنگام حمله و تشویق هم تیمی هایش برای پیوستن به وی در کارهای هجومی تیم عالی است. با وجود روملو در ترکیب، هر کسی در تیم بهتر بازی می کند.

وی در سرانجام با اشاره به قد کوتای خودش به شوخی گفت: اگر عاشق بسکتبال بودم، به دردسر می افتادم. از این حیث فوتبال ورزشی دموکراتیک است و استعداد با سانتی متر ارزیابی نمی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 340

به "اِزار: پوستر زیدان را به دیوار اتاقم زده بودم، درست نیست لوکاکو را تنها بر اساس گلزنی قضاوت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اِزار: پوستر زیدان را به دیوار اتاقم زده بودم، درست نیست لوکاکو را تنها بر اساس گلزنی قضاوت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید