بارسلونا محبوب ترین تیم اروپا، اینتر پرطرفدارترین تیم ایتالیا

به گزارش وبلاگ مجله پریها، بر اساس یک نظرسنجی آبی و اناری پوشان کاتالونیا محبوب ترین تیم قاره سبز هستند.

بارسلونا محبوب ترین تیم اروپا، اینتر پرطرفدارترین تیم ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در نظرسنجی تازه ای که نسخه بین المللی سایت گل انجام داده و بیش از 100 هزار کاربر این سایت در آن شرکت نموده اند، بارسلونا به عنوان محبوب ترین تیم اروپا لقب گرفت. در نظرسنجی اجرا شده، صدرنشین کنونی لالیگا با اختصاص دادن 18 درصد آرا (19 هزار و 703 رأی) به خود در رده نخست محبوب ترین تیم های اروپایی است. لیورپول هم با اندک اختلاف و با کسب 17 هزار و 433 رأی و کسب تنها 315 رأی بیشتر نسبت به منچستریونایتد، رقیب دیرینه خود در رده دوم این رده بندی جای دارد.

رئال مادرید هم با کسب 12 درصد آرا (12 هزار و 633 رأی) در رده چهارم و بالاتر از آرسنالی قرار گرفته که 12 هزار و 599 رأی را به خود اختصاص داده است. نکته جالب در این نظرسنجی این است که بایرن مونیخ، صدرنشین فعلی بوندس لیگا تنها 5 درصد آرا را به خود اختصاص داده و در رده بندی محبوب ترین تیم های اروپایی پس از اینتر، صدرنشین سری A قرار داد که 6 درصد آرا را کسب نموده است. چلسی و یوونتوس هم هر کدام با 4 درصد آرا تنها بالاتر از تیم هایی همچون میلان، بورسیا دورتموند، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن قرار دارند.

در بین هواداران بریتانیایی هم منچستریونایتد با 23 درصد آرا محبوب ترین تیم است و آرسنال با 16 درصد آرا در رده دوم جای دارد. نکته جالب اینجاست که شرکت کنندگان بریتانیایی تیم های بارسلونا و رئال مادرید را به تیم های چلسی، لیورپول و منچسترسیتی ترجیح داده اند.

در بین آلمانی ها هم بارسلونا با 22 درصد محبوب ترین تیم شناخته شد و حتی از این حیث از بایرن مونیخ که 19 درصد در بین آلمانی ها هوادار دارد، محبوب تر است. اسپانیایی های شرکت کننده در این نظرسنجی هم 40 درصد به بارسلونا و تنها 24 درصد به رئال مادرید رأی داده اند.

با وجود اینکه اینتر چند سالی است دچار افت شده است، ولی همچنان در بین هواداران ایتالیایی محبوب ترین تیم است و نسبت به یوونتوس 10 درصد رأی بیشتری آورده است. جالب اینجاست که در بین ایتالیایی ها تیم های بارسلونا و رئال مادرید محبوب تر از میلان هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 622

به "بارسلونا محبوب ترین تیم اروپا، اینتر پرطرفدارترین تیم ایتالیا" امتیاز دهید

10 کاربر به "بارسلونا محبوب ترین تیم اروپا، اینتر پرطرفدارترین تیم ایتالیا" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا محبوب ترین تیم اروپا، اینتر پرطرفدارترین تیم ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید