آشنایی با خونسردترین نگهبان جهان، عکس

به گزارش وبلاگ مجله پریها، زومیت نوشت: ربات تعاملی هوشمند آمازون برای نگهبانی از ساختمان ها و انبارها و سوله ها طراحی و ساخته شده است.

آشنایی با خونسردترین نگهبان جهان، عکس

آمازون امروز در بیانیه ای مطبوعاتی ربات تعاملی Astro را برای مشتریان تجاری خود معرفی کرد. ربات آسترو که با قیمت حدود 2٬350 دلار (حدود 120 میلیون تومان) فروخته می گردد، به صورت اتوماتیک یا ازطریق کنترل از دور حرکت می نماید.

آسترو از دوربین پریسکوپی با قابلیت دیددرشب و تصویربرداری HD نیز برخوردار است و امکان پخش ویدئو زنده 24 ساعته و گفت وگوی دوطرفه را فراهم می نماید. آمازون سه نوع اشتراک مختلف را همراه با ربات آسترو ارائه می نماید تا شرکت ها بتوانند بر ساختمان های خود بهتر نظارت نمایند.

با پرداخت 99 دلار در ماه، اشتراک نگهبان امنیتی مجازی برای ربات فعال می گردد تا ربات بتواند پس از شناسایی فرد ناشناخته، صدای عجیب یا فعالیت دیگری که مشکوک به نظر می رسد، آغاز به هشداردادن کند. مشتریان باید اشتراک Ring Protect Pro و Astro Secure را نیز برای فعال سازی سیستم نگهبانی مجازی تهیه نمایند که به ترتیب 20 و 60 دلار در ماه هزینه دارند.

Ring Protect Pro به کاربران امکان می دهد تا فیلم های ربات را 180 روز ذخیره و ربات را با حسگرهای تشخیص حرکت شرکت Ring واقع در در نقاط مختلف ساختمان هماهنگ نمایند.

Astro Secure به ربات اجازه می دهد تا به طور اتوماتیک پاسبانی کند و براساس مسیرهایی که کاربران به صورت سفارشی تنظیم می نمایند، به حرکت دربیاید. Astro می تواند هشدارها را به کاربر نیز ارسال کند و درصورت فعال شدن هشدار یکی از حسگرها، خودش به سمت آن برود و ببیند که چه اتفاقی افتاده است.

سال گذشته آمازون ربات مشابهی برای خانه ها را آزمایش کرد. ربات خانگی آسترو هنوز فقط با ارسال درخواست ازطریق وب سایت آمازون و با قیمت 1٬600 دلار دردسترس است.

درحالی که آسترو خانگی فقط برای تعامل با افراد داخل خانه و یاری در برخی از کارها و نگه داری از حیوان خانگی استفاده می گردد، ربات آسترو سازمانی برای حرکت در سوله ها یا ساختمان های بزرگ و نگهبانی طراحی شده است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 آبان 1402 بروزرسانی: 25 آبان 1402 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2307

به "آشنایی با خونسردترین نگهبان جهان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با خونسردترین نگهبان جهان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید