آزمون متمرکز دانشگاه علمی کاربردی به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام نمود: آزمون متمرکز سرانجام نیم سال دوم 99-98 دانشگاه به صورت غیرحضوری تا 17 مردادماه برگزار می گردد.

آزمون متمرکز دانشگاه علمی کاربردی به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع از برگزاری آزمون متمرکز انتها نیم سال دوم 99-98 این دانشگاه به صورت غیرحضوری (برخط) اطلاع داد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر اضافه نمود: آزمون های متمرکز انتها نیم سال با درس مهارت و قوانین کسب و کار در نوبت دوم سال تحصیلی 99-1398 به صورت غیر حضوری (برخط) آغاز شد.

وی گفت: این آزمون با 8507 نفر از دانشجویان مشمول آزمون متمرکز از ساعت 12 روز شنبه 11 مردادماه سالجاری (بازه نوبت اول) آغاز شد و نوبت دوم آن نیز از ساعت 13:30 برگزار می گردد. در نوبت اول 6507 نفر شرکت نموده اند و دو هزار نفر نیز برای آزمون نوبت دوم می­ توانند شرکت نمایند. توصیه اکید می ­گردد به دانشجویان مشمول آزمون در امتحانات بعدی در نوبت اول شرکت نمایند.

محمدزاده اعلام کرد: این آزمون شنبه 11 مرداد ماه، با درس دانش جمعیت و خانواده امروز از ساعت 15 با تعداد 22995 نفر دانشجو ادامه خواهد یافت. انتظار داریم دانشجویان مشمول این آزمون در بازه نوبت اول شرکت نمایند. بدیهی است چنانچه مسئله ای از جمله قطع شدن اینترنت برای دانشجویان اتفاق بیفتد می­ توانند در ساعت 16:30 امروز در نوبت دوم آزمون شرکت نمایند.

وی اظهار کرد: آزمون های متمرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی در نیم سال دوم تحصیلی 98-99 با 244508 نفردرس و در 23 عنوان درسی از تاریخ 11 لغایت 17 به صورت همزمان در کل کشور برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1159

به "آزمون متمرکز دانشگاه علمی کاربردی به صورت غیرحضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون متمرکز دانشگاه علمی کاربردی به صورت غیرحضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید