آخرین شرایط بازسازی شمس العماره و ساعت تاریخی آن، همه گردشگران اجازه ورود به طبقات شمس العماره را نخواهند داشت

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مسعود نصرتی درباره شرایط بازسازی شمس العماره گفت: ارسی های طبقات کاخ شمس العماره بازسازی شده و به زودی بازسازی این بنا انتها خواهد یافت.

آخرین شرایط بازسازی شمس العماره و ساعت تاریخی آن، همه گردشگران اجازه ورود به طبقات شمس العماره را نخواهند داشت

او با اشاره به شرایط سقف طبقه اول شمس العماره گفت: سقف طیقه اول نیازمند بازسازی است که آن را در دستور کار قرار داده ایم و با بازسازی این بخش کار بازسازی در شمس العماره تمام می شود.

مدیر کاخ گلستان درباره برنامه بازدید گردشگران از طبقات این بنا گفت: برنامه به این شکل خواهد بود که به طور محدود برخی گروه های گردشگری بتوانند وارد طبقات شوند. شرایط راهرو ها و سقف های بنا به شکلی نیست که بتوانیم اجازه ورود همه گردشگران را به این بنا بدهیم. قرار است از بعد ماه رمضان این برنامه اجرایی شود و هر ماه فقط یک گروه گردشگری وارد طبقات شمس العماره شوند.

نصرتی همچنین درباره شرایط ساعت تاریخی شمس العماره گفت: با قرارداد تعمیر و نگه داری که بسته شده شرایط این ساعت همواره رصد می شود. در حال حاضر این ساعت کار می کند و به طور ماهانه کوک می شود.

همچنین، کاخ تاریخی شمس العماره یکی از بناهای متفاوت کاخ گلستان است که به دلیل شرایط بازسازیی، گردشگران اجازه ورود به طبقات آن را ندارند.

منبع: گردشبان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1765

به "آخرین شرایط بازسازی شمس العماره و ساعت تاریخی آن، همه گردشگران اجازه ورود به طبقات شمس العماره را نخواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط بازسازی شمس العماره و ساعت تاریخی آن، همه گردشگران اجازه ورود به طبقات شمس العماره را نخواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید