15 درصد پیشرفت فیزیکی بعد از 12 سال در پتروشیمی دهدشت !

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رئیس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پتروشیمی دهدشت هم اکنون دارای 15.7درصد پیشرفت فیزیکی است.

15 درصد پیشرفت فیزیکی بعد از 12 سال در پتروشیمی دهدشت !

طاها شایان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: اقداماتی از جمله صدور مجوزها مانند مجوز خوراک، اخذ استعلامات، خاک برداری، تسطیح، بخشی از سوله های انبار، دیوار چینی های حائل و بخشی از ساختمان های اداری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه کلینیک ساختمان اداری و کلینیک های غیر تولیدی کلنگ زنی شده است ، اظهار کرد: هم اکنون بخشی از منابع اقتصادی تامین شده و از همین محل اقداماتی اجرا شده اما تامین منابع اقتصادی برای روند خود پروژه احداث مستحدثات تولیدی، در حال اجرا است.

رئیس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حدود 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کل مجموعه است، گفت: به تفکیک، 324 میلیون یورو اعتبار ارزی برای تامین دانش فنی و ماشین آلاتی که از خارج کشور وارد می گردد احتیاج دارد و 240 میلیارد تومان اعتبار ریالی برای مستحدثات، سوله سازی و ... احتیاج است.

شایان توضیح داد: در صورت بهره برداری از پتروشیمی دهدشت تقریبا برای 105 نفر اشتغال ایجاد می گردد .

وی ادامه داد: براساس برنامه های زمان بندی شده در صورتی که تامین منابع اقتصادی انجام گردد، پتروشیمی دهدشت سال 1400 به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگاران، پتروشیمی دهدشت در زمینی به مساحت 190 هکتار با پیش بینی اشتغال 350 نفر بصورت مستقیم و سه هزار و 500 نفر اشتغالزایی غیرمستقیم در سال 85 مجوز گرفت و یک سال بعد با حضور جمعی از مسئولان و مقامات اجرایی کشوری و استانی کلنگ زنی شد که قرار بود 1000 روزه به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 454

به "15 درصد پیشرفت فیزیکی بعد از 12 سال در پتروشیمی دهدشت !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 درصد پیشرفت فیزیکی بعد از 12 سال در پتروشیمی دهدشت !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید