گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اوجاقی: سبحانی به اشتباهات خودش باخت، تیم ما کم تجربه ولی با انگیزه است

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سرمربی تیم ملی ووشو گفت: به جز محسن سیفی بقیه اعضای تیم کم تجربه هستند ولی انگیزه بالایی دارند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اوجاقی: سبحانی به اشتباهات خودش باخت، تیم ما کم تجربه ولی با انگیزه است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حسین اوجاقی درباره مبارزه نمایندگان کشورمان در بازی های امروز گفت: رضا سبحانی بی تجربگی کرد و اگر کمی به حرف های ما گوش داده بود، پیروز میدان می شد.

وی تاکید نمود: در اردوی مشترکی که با اندونزی داشتیم سبحانی باهمین حریف بازی نموده بود و کارش به سه راند کشیده شده بود که در آن اردوی محبت آمیز سبحانی به رجحان رسیده بود.

سرمربی تیم ملی ووشو توضیح داد: حریف وی قهرمان دنیا بود ولی با کمی دقت می توانست شکستش دهد.

اوجاقی گفت: عرفان آهنگریان بازی سختی با حریف یمنی اش نداشت و زیاد شگردهایش را نشان نداد. حریف کره ای وی در دیدار بعدی کمی حرفه ای است و باید با برنامه با وی مبارزه کرد.

وی اضافه کرد: فرود ظفری هم که امروز عالی مبارزه کرد. اردوی مشترک با اندونزی در تهران باعث شده بود که شناخت خوبی از آنها داشته باشیم و برای همین فرود با اختلاف حریف کشور میزبان را شکست داد.

سرمربی تیم ملی ووشو در سرانجام تاکید نمود: در این دوره به جز محسن سیفی، اکثر بازیکنان ما کم تجربه و با انگیزه هستند و امیدوارم که بتوانند بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 564

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اوجاقی: سبحانی به اشتباهات خودش باخت، تیم ما کم تجربه ولی با انگیزه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اوجاقی: سبحانی به اشتباهات خودش باخت، تیم ما کم تجربه ولی با انگیزه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید