کاپیتان پرسپولیس 11 بازی بدون کارت زرد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سیدجلال حسینی به جز یک بازی در تمام بازی های این فصل پرسپولیس حاضر بوده و جالب این که هنوز کارت زردی دریافت نکرده است.

کاپیتان پرسپولیس 11 بازی بدون کارت زرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاید اگر قرار بود طبق پیش بینی هایی که انجام شد نیمکت نشینی های سیدجلال حسینی آن قدر ادامه داشته باشد تا از پرسپولیس جدا گردد، آن وقت معلوم نبود با جدایی ناگهانی شجاع خلیل زاده چه بلایی سر خط دفاعی پرسپولیس می آمد، اما در نهایت پافشاری بعضی برای ماندن سید جلال حسینی و روحیه جنگنده او، امروز کاملا به نفع سرخ پوشان شد تا خط دفاعی این تیم بدون مدافع نباشد.

حالا پرسپولیس با سیدجلال حسینی نه تنها کمترین گل دریافتی را تا به این جای کار بین تیم های حاضر در لیگ داشته بلکه با حضور کاپیتان خود هیچ شکستی را نیز تجربه ننموده است چرا که تنها شکست پرسپولیس در اراک در غیاب حسینی رخ داد.

کاپیتان 39 ساله پرسپولیس همچنان برای پرسپولیس می درخشد و با گلی که مقابل تراکتور به ثمر رساند، دومین گلزن برتر پرسپولیس محسوب می گردد و جالب این که هنوز کارت زردی از داوران دریافت ننموده است. این آمار را مقایسه کنیم با حامد لک که پس از 12 بازی 4 کارت زرد دریافت نموده و در بازی بعدی محروم است!

سیدجلال با زدن یک گل سه امتیازی و همینطور گل نخست مقابل شهر خودرو، همچنان کم اشتباه ظاهر شده و با رفتن شجاع خلیل زاده، نقش کلیدی او پررنگ تر از همواره شده است. در واقع خالی شدن خط دفاعی پرسپولیس دست گل محمدی را در پوست گردو قرار داد و نبود کنعانی زادگان یا سیدجلال این تیم را با مشکل بزرگی رو به رو می نماید.

به همین دلیل است که سیدجلال حسینی در فصل جاری هیچ کارت زردی نگرفته و در این در حالی است که خط دفاعی پرسپولیس بهترین عملکرد از نظر دریافت گل دارد. در واقع کاپیتان سرخ پوشان با درک احتیاج گل محمدی و نبود بازیکنی قابل اتکا روی نیمکت، نه وارد حاشیه ها در حین بازی شده و نه خطای منجر به کارت زرد انجام داده است. در مقام مقایسه باید به دریافت چهار کارت زرد حامد لک اشاره نمود که در جریان بازی وارد درگیری ها و برخورد ها هم نمی گردد!

تردیدی نیست که روزگار برای سیدجلال حسینی چرخید و او با عبرت دریافت از تمام روز هایی که به نیمکت پیچ و مهره شده بود، دست از کوشش برنداشت تا حالا عصای دست یحیی گل محمدی گردد. از این رو سرمربی و کادر فنی پرسپولیس نباید این روز ها را فراموش نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1479

به "کاپیتان پرسپولیس 11 بازی بدون کارت زرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان پرسپولیس 11 بازی بدون کارت زرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید