کاشان، انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و دانشگاه اندونزی

به گزارش وبلاگ مجله پریها، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان از انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین این دانشگاه با دانشگاه کشور اندونزی اطلاع داد.

کاشان، انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و دانشگاه اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از کاشان، مجید منعم زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در حاشیه برگزاری چهارمین همایش بین المللی نظام رتبه بندی گرین متریک در کشور اندونزی تفاهم نامه همکاری بین این دو دانشگاه به امضاء رسید.

وی مشارکت در پروژه ها و پژوهش های علمی، مبادله و بازدید استادان، کارکنان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پسا دکتری و برگزاری سمینارها، کارگاه ها و دوره های مشترک پژوهشی بین این دو دانشگاه را از موضوعات این تفاهم نامه عنوان نمود و اضافه نمود: با انعقاد این تفاهم نامه، گسترش همکاری های مشترک آموزشی، تحقیقاتی و فناوری و همچنین مشارکت فعال استادان و محققان در زمینه های علمی و پژوهشی و تبادلات علمی بین این دو دانشگاه فراهم می گردد.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان ابراز امیدواری کرد: با انعقاد این تفاهم نامه توسعه فعالیت های دانشگاهی و بین المللی دانشگاه را ببینیم.

چهارمین همایش بین المللی نظام رتبه بندی گرین متریک هشتم تا دهم آوریل در کشور اندونزی با حضور دانشگاه های برتر در این نظام رتبه بندی برگزار گردید و بر اساس رتبه بندی دنیای دانشگاهی گرین متریک، دانشگاه کاشان در فهرست سبزترین های دنیا نهاده شد و رتبه دوم کشوری و 109 دنیای را کسب کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 503

به "کاشان، انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و دانشگاه اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشان، انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و دانشگاه اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید