پیرلو: وقتی مرتکب 4 اشتباه عظیم می شوید، احتمال حذف شدن وجود دارد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از اینکه تیمش از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شده، شاد نیست، اما معتقد است شاگردانش حالا باید به فکر سری A باشند.

پیرلو: وقتی مرتکب 4 اشتباه عظیم می شوید، احتمال حذف شدن وجود دارد

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) با وجود رجحان 3 بر 2 خانگی مقابل پورتوی 10 نفره در جدالی 120 دقیقه ای در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در نهایت با تساوی 4-4 در مجموع دو بازی رفت و برگشت و با توجه به قانون گل خورده بیشتر در خانه از دور رقابت ها حذف شدند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: وقتی شما در دو بازی رفت و برگشت مرتکب چهار اشتباه عظیم می شوید، احتمال حذف شدن تان از دور مسابقات وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به اخراج مهدی طارمی در دقیقه 54 بازی اضافه کرد: وقتی پورتو 10 نفره شد، اشتباهی مرتکب نشدیم چون تنها کاری که می توانستیم انجام دهیم این بود که سعی کنیم آنها را با حرکت توپ از یک سمت زمین به سمت دیگر و حضور هر چه بیشتر در محوطه جریمه پورتو، از هم جدا کنیم و اینگونه بود که به گل هایی رسیدیم. حالا چند روزی طول می کشد تا این بازی از ذهن بازیکنان ما پاک گردد، اما سپس با رویکردی درست در هر بازی به میدان خواهیم رفت. باید درک کنیم که ما هنوز در ماه مارس هستیم و در جدول رده بندی سری A می توانیم بالاتر برویم.

سرمربی یوونتوس ادامه داد: ما بازی را عالی آغاز کردیم و موقعیتی توسط آلوارو موراتا داشتیم که می توانستیم با گل کردن آن موقعیت در نتیجه خیلی زود پیش بیفتیم، اما این اتفاق نیفتاد. سپس روی یک اشتباه به پورتو پنالتی دادیم و در ادامه حتی می توانستیم گل دوم را هم دریافت کنیم، اما سپس فوتبالی را که باید در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم و 10 نفره بودن پورتو به ما برای ارائه بازی بهتر یاری کرد.

پیرلو توضیح داد: من فکر نمی کنم ستاره های ما مشکل باشند. ما می دانستیم که پورتو این سبکی بازی می نماید، اما اگر در دقایق آغازین بازی گلزنی می کردیم، فرایند بازی می توانست تغییر کند. در مقابل اما وقتی شما در دقایق آغازین بازی دروازه تان بازی می گردد، بازی فرایند کاملاً متفاوتی به خود می گیرد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه مائوریتزیو ساری به خاطر عدم صعود یوونتوس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سرمربیگری این تیم اخراج شد، آیا شما نگرانی از احتمال اخراج شدن تان ندارید؟، گفت: نمی دانم که چرا ساری از سرمربیگری یوونتوس کنار گذاشته شد. من سرمربی یوونتوس هستم و مدیران باشگاه من برای رویکردی گسترده تر به اینجا آوردند، پروژه ای که باشگاه همواره قصد داشت آن را طی چندین سال توسعه دهد، بنابراین نگران نیستم.

سرمربی ایتالیایی یوونتوس در خاتمه اظهار داشت: خرسند نیستم چون ترجیح می دادم در لیگ قهرمانان می ماندیم. اکنون که در چنین شرایطی قرار گرفتیم، می توانیم روی جنبه های مختلف کار کنیم که این فصل تا به امروز مجال انجام آنها را نداشته ایم و سعی کنیم در این موارد پیشرفت کنیم.

یوونتوس پس از حذف در لیگ قهرمانان اروپا حالا باید خود را برای بازی یکشنبه هفته آینده با کالیاری در سری A ایتالیا و کم کردن فاصله اش با تیم های اینتر و میلان در صدر جدول رده بندی این رقابت ها آماده کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1532

به "پیرلو: وقتی مرتکب 4 اشتباه عظیم می شوید، احتمال حذف شدن وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: وقتی مرتکب 4 اشتباه عظیم می شوید، احتمال حذف شدن وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید