جهانبخش: ملاقات با قرقیزستان یک بازی تمرینی برای ماست

به گزارش وبلاگ مجله پریها، علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از ملاقات برابر قرقیزستان گفت: اول اینکه خیلی خوشحالیم که اولین قدم را محکم برداشتیم. با احترام کامل به رقبا پا به این تورنمنت گذاشتیم و باید نشان دهیم هدف بزرگی برای مسابقات پیش رو که همان جام ملت هاست، داریم.

جهانبخش: ملاقات با قرقیزستان یک بازی تمرینی برای ماست

وی درباره بازی فردا خاطر نشان کرد: همانطور که سرمربی ما گفت قطعاً با حضور طرفداران قرقیزستان بازی دوم، بازی مجذوب کننده تری می گردد. مجذوب کنندهیت فوتبال به طرفدارانش است. همانطور که گفتم با تمام احترام پا به زمین بازی می گذاریم و هدف اصلی مان پیروزی است تا بتوانیم به بازی فینال برسیم.

جهانبخش اضافه کرد: در بازی اول با تمام قوا بازی کردیم در ملاقات فردا هم با شرایط خیلی خوبی وارد زمین می شویم. همانطور که آقای قلعه نویی گفت امروز تیم حریف را بررسی می کنیم تا با شرایط خوبی پا به زمین بگذاریم.

خبرنگار قرقیزستانی از جهانبخش درباره حضور 30 دقیقه ای اش در بازی آخر ایران و قرقیزستان و شرایط فعلی فوتبال این کشور پرسید که بازیکن تیم ملی در پاسخ گفت: اگر بخواهم واقعیت را بگویم نکته زیادی از آن بازی به یاد ندارم، ولی واقعیت این است که در فوتبال آسیا همه کشورها در حال پیشرفت هستند و قطعاً در بازی خانگی برای قرقیزستان مهم است که از شرایط میزبانی اش استفاده کند.

وی ادامه داد: توقع دارم برای بازی فردا استادیوم تکمیل گردد و این به بازیکنان قرقیزستان یاری می نماید تا با انرژی مثبتی وارد زمین شوند. ما هدف دیگری داریم و به خاطر همین به این تورنمنت آمدیم و اینها قدم هایی است برای آماده سازی جهت حضور در جام ملت ها. من از آن بازی خیلی چیزی یادم نمی آید، اما همانطور که گفتم فردا با انرژی صد درصد وارد زمین می شویم تا بتوانیم از این بازی به عنوان یک بازی تمرینی برای آینده استفاده کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه گفت: این دومین اردویی است که با کادر نو داریم و قطعاً بازی به بازی به ایده و دیدگاه فنی مربیان مان نزدیک تر می شویم. بازی فردا یک بازی متفاوت با ملاقات گذشته دو تیم است و همانطور که گفتم با تمام احترام و انرژی وارد زمین می شویم.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2265

به "جهانبخش: ملاقات با قرقیزستان یک بازی تمرینی برای ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: ملاقات با قرقیزستان یک بازی تمرینی برای ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید