پیام تسلیت رئیس مرکز موسیقی صداوسیما در پی درگذشت احمدعلی راغب

به گزارش وبلاگ مجله پریها، محمدمهدی نراقیان، رئیس مرکز موسیقی صداوسیما در پی درگذشت استاد احمدعلی راغب پیامی را منتشر کرد.

پیام تسلیت رئیس مرکز موسیقی صداوسیما در پی درگذشت احمدعلی راغب

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمدمهدی نراقیان، رئیس دفتر موسیقی صداوسیما به مناسبت درگذشت احمدعلی راغب، خالق ملودی های ماندگار موسیقی انقلاب و دفاع مقدس پیامی را منتشر کرد.

در متن پیام نراقیان است: بعضی ها را نمی شناسیم، اما همیشه در بخشی از یادمان هستند. مثل صاحب بعضی از صداها...

بعضی از صدا ها و نوا ها که مدام در ذهن مان جاری هستند.

صدا هایی که بعضی شان حدیث درد مان هستند و بعضی های دیگر برای لحظات شادی و پیروزی؛ هر وقت هم یادمان بیاید به وجد می آییم که ظفر مبارک

صد افسوس و وافریادا که خالق بعضی از این صدا های ماندگار، استاد احمدعلی راغب، امروز از میان مان رفت. هنرمندی مردمی که بعد از کشتار 17 شهریور 1357 ساز خود را برای هیچ کسی غیر از مردم و آرزوهای شان کوک نکرد؛ و امروز؛ و امروز و از اینجا که ایستاده ایم، طنین کم نظیر هنر این استاد فقید تا ابد در مرکز موسیقی و سازمان صدا و سیما می پیچد. جاودانه هایی، چون بانگ آزادی، این پیروزی خجسته باد، آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو، بابا خون داد، ای مجاهد شهید مطهر، خوش آمدی امام ما، جنگ جنگ تا پیروزی و بیش از هزار و چهارصد قطعۀ موسیقایی دیگر که او را مرد هزار آهنگ ایران و تا ابد در تاریخ موسیقی ایران جاودانه کرد.

ضایعۀ درگذشت این استاد گرانقدر و فخر موسیقیِ ایران و انقلاب را به خانوادۀ گرامی ایشان، جامعۀ موسیقی و مردم ایران تسلیت عرض می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1387

به "پیام تسلیت رئیس مرکز موسیقی صداوسیما در پی درگذشت احمدعلی راغب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تسلیت رئیس مرکز موسیقی صداوسیما در پی درگذشت احمدعلی راغب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید