پاساژ جانگ سیلون پوکت

به گزارش وبلاگ مجله پریها، پاساژ جانگ سیلون پوکت، یکی از اصلی ترین و شگفت انگیز ترین مجتمع های تجاری در شهر پوکت، همین جانگ سیلون است که در مرکز شهر و روبه روی خیابان بانگلا قرار بنا شده.

پاساژ جانگ سیلون پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

این مرکز خرید منحصر به فرد فصلی جدید از خرید کردن را در پوکت شروع کرد. دو مغازه اصلی این مجتمع شامل مغازه پر زرق و برق رابینسون و سوپرمارکت بیگ سی هستند.

بیش از 200 مغازه دیگر در پاساژ جانگ سیلون پوکت وجود دارند که در آن ها میتوانید لباس ها، عینک، عینک آفتابی، لوازم آرایشی و ادکلن، کفش و کیف، دی وی دی، بازی های کامپیوتری، میلیون ها تلفن همراه و لوازم جانبی، و اجناس الکتریکی و انواع اجناس دیگر پیدا کنید که همگی دارای بالاترین کیفیت هستند.

سینماهای مختلفی در مجموعه وجود دارد که میتوانید به هرکدام رفته و لذت ببرید.

این سینما هر روز در ساعت های مختلف 5 فیلم از فیلم های جدید دنیا را پخش می نماید. مطمئنا از این سینما با جایگاه های راحت و فیلم هایسه بعدی با بلیت ارزان لذت خواهید برد. 16 جهت بولینگ، بازی های ویدیوئی، و اسنوکر در بخش بازی و سرگرمی وجود دارد که کفش های بولینگ به قیمت مناسب کرایه می دهد. اگر گرسنه شدید ساندویچ و نوشیدنی آماده است. این مکان از ساعت 11 پذیرای بازدیدکنندگان است.

نزدیک در ورودی، 2 مغازه ورزشی بزرگ وجود دارد که تقریبا روبه روی هم هستند. نام این مغازه ها سوپراسپورت و اسپورت وورلد است. هر دوی این مغازه ها در سمت چپ راهروی ورودی قرار دارند. شما می توانید قیمتهای اجناس این مغازه ها را با هم مقایسه کنید و یک خرید عالی داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان بازدید از این مجموعه زیبا و با کیفیت است. اگر به خرید کردن علاقه مند هستید پاساژ جانگ سیلون پوکت بهترین گزینه و انتخاب برای شماست.

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 263

به "پاساژ جانگ سیلون پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاساژ جانگ سیلون پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید