هواوی میت بوک ایکس 2020: یک لپ تاپ قابل حمل عالی با وای فای 6

به گزارش وبلاگ مجله پریها، هواوی چند سالی است بهترین لپ تاپ های قابل حمل دنیا را می سازد و سری MateBook X آن با سری زن ایسوس و مک بوک اپل رقابت دارند.

هواوی میت بوک ایکس 2020: یک لپ تاپ قابل حمل عالی با وای فای 6

لپ تاپ های میت بوک ایکس همیشه نازک، سبک، شیک، قابل حمل، پر قدرت از نظر سخت افزاری و عملکرد باتری هستند. میت بوک ایکس 2020 جدید این شرکت روانه بازار شده و اولین لپ تاپ هواوی با فناوری وای فای 6 است.

میت بوک ایکس جدید بسیار مشابه لپ تاپ های مک بوک اپل است و برای سفر طراحی شده است. هواوی به تدریج با اصلاح طراحی خود اکنون به لپ تاپی رسیده است که همه چیز تمام است و در عین سادگی، کارایی فوق العاده ای دارد.

سبک و قابل حمل

وزن این لپ تاپ زیر 1 کیلوگرم است؛ با دو پورت USB-C و یک جک هدفون 3.5 میلی متری و البته یک داک USB-C درون جعبه دستگاه که شامل درگاه های USB-A و VGA و HDMI است.

نمایشگری 13 اینچی و 3K روی میت بوک ایکس 2020 نصب شده است که از رزولوشن 3000 در 2000 پیکسل سود می برد و لمسی LTPS LCD است. نسبت تصویر هم در این لپ تاپ 3:2 است.

حاشیه های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر لپ تاپ دیده می شوند؛ به طوری که نسبت صفحه نمایش به بدنه بالای 90 درصد است. از دیگر معینات نمایشگر لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس جدید می تواند به ترکیب رنگ 100 درصدی sRGB، کنتراست 1500:1، روشنایی 400 نیت و زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد.

قدرتمند و سریع

نسل دهم پردازنده های اینتل روی این لپ تاپ نشسته اند. در چند پیکربندی وارد بازار می شود. بهترین پیکربندی شامل پردازنده Core i7-10510U با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی NVMe SSD است. قیمت این مدل 1445 دلار است.

از دیگر پیکربندی های این لپ تاپ می توان به پردازنده Core i5-1021U با 16 یا 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی با برچسب قیمتی 1156 و 1300 دلار اشاره کرد.

همانند مدل های پیشین، کلید روشن/خاموش دستگاه دارای حسگر اثر انگشت است. فضای نسبتا بزرگی برای ترک پد و قرارگیری دست ها در اطراف آن در نظر گرفته شده است تا راحتی کار با آن بیشتر شود.

دوربین درون صفحه کلید و ردیف کلیدهای F است. اگرچه کیفیت تصویر این وب کم چندان بالا نیست و همیشه اشکالاتی روی زاویه دید آن وجود دارد ولی هواوی اصرار می کند وب کم از پنل نمایشگر به صفحه کلید منتقل شود تا بتواند کمترین حاشیه را در اطراف صفحه نمایش داشته باشد.

میت بوک ایکس 2020 به Share NFC Pad مجهز است که امکان اتصال گوشی به لپ تاپ و اشتراک گذاری صفحه اصلی موبایل، مطالب و اسناد را به سرعت فراهم می کند. این پد NFC در تاچ پد دستگاه ادغام شده است که یک ابتکار خلاقانه دیگر از هواوی است.

وای فای 6

باتری 42 وات ساعتی روی این دستگاه سبک و قابل حمل نصب شده است. تست ها نشان می دهد نزدیک به 7.5 ساعت برای وبگردی و 9 ساعت برای پخش ویدیو به شما شارژ باتری می دهد. شارژر این دستگاه هم 65 واتی و دارای فناوری شارژ سریع است.

از معینات مهم دیگر این لپ تاپ، استفاده از تراشه موبایل وای فای 6 است. در واقع، اولین لپ تاپ هواوی با وای فای 6 است تا سریع ترین اتصال اینترنت روی این لپ تاپ نیز فراهم باشد.

معمولا لپ تاپ های قابل حمل به مودم 4G یا 5G مجهز می شوند تا همیشه آنلاین باشند. هواوی این لپ تاپ را به مودم LTE مجهز نکرده است ولی با فناوری وای فای 6 می توان تضمین داد همیشه سرعت وای فای در حد مطلوبی باشد.

اهمیت یک لپ تاپ وای فای 6 زمانی معین می شود که شما یک روتر وای فای هم در خانه نصب کرده باشید و هر دو سوی این اتصال به سریع ترین وای فای ممکن مجهز شده باشند.

اگر دوست دارید با دیگر لپ تاپ های وای فای خوب بازار آشنا شوید؛ مطلب زیر را بخوانید:

بهترین لپ تاپ های وای فای 6 در سال 2020

شرکت تی پی لینک در نمایشگاه IFA 2020 از یک محصول کاملا انقلابی و چندکاره رونمایی کرد. اولین گیت وی 5G و وای فای 6 این شرکت به نام…

چه حالی خواهید داشت یک لپ تاپ هیبریدی و 2 در 1 سبک بسیار مدرن با طراحی شیک در دست بگیرید؟ حالا چه حال جدیدی پیدا…

امروز داشتم تفاوت های پردازنده های اسنپدراگون 865 پلاس با اگزینوس 990 را بررسی می کردم که به چند نکته جالب برخوردم. می دانید که این دو پردازنده قدرتمند…

در ایران باید نوشت روترهای صد مگابیتی را فراموش کنید ولی دنیا در حال فراموشی روترهای یک گیگابیتی است. سال ها است که روترهای چند گیگابیتی…

وای فای 6 دیگر جدیدترین استاندارد شبکه های بی سیم نیست ولی الان جریان اصلی بازار وای فای است. پس از وای فای 6، شاهد عرضه استاندارد وای فای 6E بودیم…

شرکت ZTE با همکاری MTN اولین مودم روتر 5G خانگی خود به نام MC801A را برای اپراتورهای مخابراتی عرضه کرد. روتر MC801A از وای فای 6…

چند روز پیش، اسمارت فون های رده بالای وای فای 6 را معرفی کردیم و امروز می خواهیم سراغ بهترین لپ تاپ های وای فای 6 برویم. دوباره باید تاکید کنیم؛ زمانی…

برای وصل شدن به وای فای 6 به اسمارت فون، لپ تاپ و دستگاه هایی نیاز داریم که از این استاندارد و پروتکل ارتباطی بی سیم پشتیبانی کنند. خرید یک…

منبع: شبکه چی
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1216

به "هواوی میت بوک ایکس 2020: یک لپ تاپ قابل حمل عالی با وای فای 6" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی میت بوک ایکس 2020: یک لپ تاپ قابل حمل عالی با وای فای 6"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید