هوادار استقلال، به دروازه بان تیمش رحم نکرد، عصبانیت استراماچونی این بار سر فغانی خالی شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، استقلال در روزی که دو مصدوم داد، مقابل فولاد متوقف شد

هوادار استقلال، به دروازه بان تیمش رحم نکرد، عصبانیت استراماچونی این بار سر فغانی خالی شد

به گزارش خبرنگاران، استقلال و فولاد امروز(پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم بازی با بازی تهاجمی استقلال همراه شد. تهاجمی بازی کردن استقلال باعث شد که هواداران این تیم که تقریبا تمام جایگاه های مربوط به استقلال را پرکرده بودند به وجد بیایند و با شور و شوق بیشتر تیم شان را تشویق کنند. شاگردان استراماچونی در نهایت در دقیقه 50 توسط فرشید اسماعیلی به گل نخست رسیدند.

فرشید باقری در دقیقه 54 با مصدومیت روبرو شد و با برانکارد از زمین خارج شد. استراماچونی هم که از مصدومیت قدیمی هافبک تیمش خبر داشت، تصمیم گرفت که او را تعویض کند و مسعود ریگی را به میدان بفرستد.

هنگامی که استقلال قصد انجام تعویض ریگی و باقری را داشت، فولاد در فاز حمله بود که با وجود چند توقف در بازی، به خاطر این که تابلوی تعویض آماده نبود، تعویض انجام نشد. این اتفاق باعث اعتراض استراماچونی شد، به همین دلیل علیرضا فغانی به سمت او آمد تا با سرمربی استقلال صحبت کند که در نهایت عذرخواهی استراماچونی از فغانی را به همراه داشت. نکته جالب در این لحظه، ورود مترجم استراماچونی به ماجرا بود. مترجم استراماچونی در حالی پس از 55 دقیقه به لب خط آمد تا صحبت های سرمربی استقلال را برای فغانی ترجمه کند که این داور بین المللی به زبان انگلیسی مسلط است.

مهدی قائدی در دقیقه 80 مصدوم شد و به بیرون زمین رفت و دراز کشید. به همین دلیل استراماچونی او را تعویض کرد و آرش رضاوند را به میدان فرستاد.

شیخ دیاباته در این دیدار با کارت زرد فغانی جریمه شد تا در هفته هفته دوم دو کارته شود. با این اوصاف اگر او در بازی آینده هم کارت زرد دریافت کند، داربی هفته چهارم را از دست می دهد.

حسین حسینی در دقیقه 94 هم با کارت زرد داور جریمه شد. این کارت به خاطر اتلاف وقت به دروازه بان استقلال داه شد تا او همانند همتای فولادی اش به خاطر دلیل مشابه کارت گرفته باشد.

استقلال در دقیقه 96 از فولاد گل خورد که این گل اعتراض شدید استراماچونی به فغانی را به همراه داشت. سرمربی ایتالیایی معتقد بود که بازی باید زودتر به پایان می رسید. این اعتراض شدید استراماچونی باعث شد که فغانی به او کارت زرد نشان دهد. پس از این اتفاق هواداران استقلال به شدت به فغانی فحاشی کردند. همچنین پس از پایان بازی استراماچونی در ادامه اعتراض شدیدش به سمت فغانی رفت ولی با او دست نداد و اولین نفر به رختکن رفت. در این حین بازیکنان استقلال هم دور فغانی را گرفتند و به شدت به او اعتراض کردند که در این شلوغی فغانی به یکی از بازیکنان استقلال کارت زرد نشان داد.

حسین پورحمیدی دروازه بان ذخیره استقلال در پایان بازی تیمش مقابل فولاد، هنگام ورود به تونل ورزشگاه بر اثر اصابت سنگ از سوی یک تماشاگر مصدوم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 384

به "هوادار استقلال، به دروازه بان تیمش رحم نکرد، عصبانیت استراماچونی این بار سر فغانی خالی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوادار استقلال، به دروازه بان تیمش رحم نکرد، عصبانیت استراماچونی این بار سر فغانی خالی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید