تور آلمان: هزینه های سفر به مونیخ

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خرج و مخارج سفر به مونیخ

مونیخ بزرگترین شهر جنوب آلمان است و به خاطر فستیوال های بزرگش معروف است. مرکز شهر مونیخ بسیار تاریخی و زیبا است و باغ و پارک های بزرگی دارد. البته ساعت بزرگ مونیخ، مجموعه هنری، قصر و باغ معروف انگلیسی را هم در این شهر می توانید ببینید. در طی جنگ های جهانی مونیخ مثل برلین بمباران نشد، بنابراین خیلی از آثار تاریخی آن هنوز سالم است و می توانید از آن ها بازدید کنید. با این حال، شاید حس و حال بازدید از مونیخ همچون حس و حال بازدید از برلین نباشد، ولی به هرحال تجربه ای است که نباید آن را از دست دهید. در ادامه به آنالیز هزینه های سفر به مونیخ خواهیم پرداخت. با خبرنگاران همراه باشید.

تور آلمان: هزینه های سفر به مونیخ

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

واحد پول:

واحد پول آلمان یورو و برابر با 46،920 است. (معادل 1.2 دلار آمریکا).

هزینه تور مونیخ:

قیمت تورهای مسافرتی از ایران به مونیخ بسته به مدت زمان اقامت، نوع پرواز، تاریخ خرید تور، هتل مورد نظر و بعضی از عوامل دیگر فرق دارد. برای مثال تور 2 شبه در هتل 4 ستاره در مونیخ و در اسفند ماه با پرواز ماهان برابر با 7،500،00 ریال خواهد بود. یا اینکه قیمت تور 3 شبه اواخر مهر ماه مونیخ در هتل 4 ستاره و با پرواز ماهان برابر با 21،800،000 خواهد بود.

خرید آنلاین تور مونیخ

هزینه پرواز به مونیخ

هزینه های پرواز شما به فرانسه هم بسته به هواپیمایی و هواپیما مورد نظر، تاریخ پرواز و تاریخی که خرید را انجام می دهید متفاوت خواهند بود. بنابراین هرچه زودتر پرواز خود را بخرید، پول کمتری هم پرداخت خواهید کرد. برای مثال، پرواز تهراه به مونیخ با هواپیمایی Pegasus airlines برای یک هفته آینده، برابر با مبلغ 2 میلیون تومان است.ولی پرواز رفت و برگشت تهران به مونیخ برای هفته آینده (در مهر ماه) و تاریخ برگشت برابر با یک هفته بعد، با هواپیمایی Aeroflot برابر با 16،000،000 ریال است.

خرید آنلاین بلیط هواپیما به مونیخ

هزینه هتل:

هزینه های هتل هم بسته به زمان زررو اتاق، نوع هتل، تعداد شب های اقامت و امکانات هتل فرق دارد. برای مثال هزینه اقامت 1 شبه در هتل 3 ستاره معمولی برابر با 2،900،000 ریال خواهد بود. یا اینکه هزینه اقامت 2 شبه در هتل 5 ستاره لوکس برابر با 2 میلیون تومان است.

رزرو آنلاین هتل در مونیخ

هزینه اقامت در هاستل:

این اتاق ها معمولاً شبی 15-30 یورو هزینه دارند. البته در ماه های سرد سال که جهانگرد کمتری وارد این شهر می شوند، این اتاق ها را با قیمت های کمتری هم می توانید تهیه کنید. اتاق های هاستل خصوصی شبی حدود 60 یورو قیمت دارند. وای فای در بیشتر هاستل ها رایگان است. در این هاستل ها معمولاً غذا ارائه نمی گردد، بنابراین اگر نیاز به آشپزخانه دارید، حتماً از قبل مطمئن شوید که هاستل مورد نظر آشپزخانه دارد.

میانه هزینه خورد و خوراک:

اگر به رستوران های برتر و گران شهر نروید، می توانید با هزینه کمتر از 18 یورو غذا را میل کنید. خیلی از رستوران ها در طول روز قیمت های خاصی را ارائه می نمایند که مثلاً در طول روزهای کاری میتوانید با پرداخت 6-9 یورو ناهاری با کیفیت مناسب تهیه کنید. مک دونالد و سایر فست فودها حدود 7 یورو قیمت دارند. البته فست فودهای بومی شهر می توانید سوسیس و هات داگ را با قیمت 2-4 یورو هم پیدا کنید. اگر هم تصمیم دارید خودتان پخت و پز کنید، هزینه یک هفته خرید لوازم برای شما برابر با حدود 45-55 یورو خواهد بود.

هزینه حمل و نقل:

سیستم حمل و نقل عمومی مونیخ عالی است. می توانید بلیط های یک روزه حمل و نقل عمومی مونیخ را به قیمت 8.6 یورو و یا بلیط های 3 روزه را به قیمت 16 یورو بخرید. اگر هم دوست دارید شهر را با دوچرخه بگردید، هزینه کرایه یک روزه دوچرخه روزی 15 یورو است.

برای حمل و نقل بین شهری، مثلاً از مونیخ به برلین باید 24-34 یورو برای سفر با اتوبوس و 100-140 یورو برای سفر با قطار بپردازید. توجه داشته باشید که اگر پیشاپیش و زودتر بلیط هایتان را بخرید، قیمت ها مقرون به صرفه تر خواهند بود.

هزینه های تفریحی و ورودیه:

هزینه بازدید از موزه بی ام و: افراد بالغ 11.9 یورو ؛ بچه ها 8.3 یورو

هزینه بازدید از موزه Deutsches: افراد بالغ 10.12 ؛ افراد 6-15 سال: 3.57 یورو

بلیط 2 نفره برای سینما: 22 یورو

ورودی باغ وحش مونیخ: 9 یورو

منبع: الی گشت
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2079

به "تور آلمان: هزینه های سفر به مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: هزینه های سفر به مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید