نینتندو بازی های سه بعدی بیشتری را فراوری می نماید

به گزارش وبلاگ مجله پریها، نینتندو در کوشش است تا به زودی بازی های سه بعدی بیشتری را برای Nintendo Switch Lite فراوری کند.

نینتندو بازی های سه بعدی بیشتری را فراوری می نماید

به گزارش خبرنگار ، شرکت نینتندو اخیرا اعلام نموده است از این پس بازی های سه بعدی بیشتری را برای کنسول بازی دستی خود یا نینتندو سوئیچ لایت فراوری می نماید. این شرکت برای هماهنگی هرچه بیشتر و بهتر دستگاه خود با بازی های سه بعدی، سیستمی اختصاصی به نام Nintendo 3DS را طراحی نموده است.

شباهت تبلت بعدی هوآوی به iPad Pro اپل

با توجه به پیشرفت نمایشگر های سه بعدی شرکت های مختلف بازی سازی و فناوری نیز به سمت فراوری این نوع از بازی ها روی آورده اند. نینتندو در این زمینه برنامه ریزی دقیقی را انجام داده است و به دنبال آن است تا بازی های بیشتری را فراوری کند. طراحی خاص نینتندو در نرم افزار Nintendo 3DS سبب شده است تا علاوه بر کیفیت مطلوب بازی در کنسول Nintendo Switch Lite کاربر به راحتی قادر به دیدن تمام جزئیات بازی باشد.

گرایش نینتندو به سمت فراوری بازی های سه بعدی

تاکاشی موشیزوکی رئیس شرکت نینتندو گفت: ما بازی های سه بعدی بیشتری را فراوری می کنیم و با محصولات آینده خود را کاربران و هواداران نینتندو را غافلگیر خواهیم کرد. نینتندو پس از عرضه نسل جدید کنسول دستی خود توانست رکوردی چشمگیر را تجربه کند و تنها در مدت 11 روز بیش از 2 میلیون دستگاه از این کنسول را به فروش برساند.

نینتندو هنوز به طور دقیق نام بازی هایی که قرار است نسخه سه بعدی آن ها فراوری گردد اعلام ننموده است. نینتندو اعلام نموده است نسل اولین فراوریات خود را در ژاپن عرضه و پس از ارزیابی میزان محبوبیت و رضایت گیمرها، محصولات فراوری شده را به کشور های دیگر دنیا صادر می نماید.

بدون شک کاربران نینتندو و حتی تمامی گیمر ها از سیستم جدید این شرکت استقبال خواهند کرد و این موضوع می تواند موفقیتی بزرگ را برای نینتندو رقم بزند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 624

به "نینتندو بازی های سه بعدی بیشتری را فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نینتندو بازی های سه بعدی بیشتری را فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید