نشست مالی اون با مقام های ارشد کره شمالی

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرگزاری دولتی کره شمالی امروز سه شنبه گزارش داد که کیم جونگ اون در نشستی با مقامهای ارشد حزب کارگران کشورش به آنالیز و ارتقای شرایط مالی در نیمه دوم سال پرداخته است.

نشست مالی اون با مقام های ارشد کره شمالی

به نقل از خبرگزاری رویترز، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در پی نقش پررنگ تر دولت در ارتقای مالی است که تحت تاثیر تحریم های بین المللی ناشی از برنامه هسته ای و بسته شدن مرزها بابت کرونا قرار گرفته است.

کره شمالی رسما هیچ موردی از ابتلا به کرونا ویروس نداشته است اما مقامهای سئول میگویند که این مساله را نمیتوان رد کرد چون کره شمالی اوایل سال جاری پیش از بستن مرزش، تبادلات تجاری و حضوری با چین داشته است.

ماه آوریل کیم جونگ اون از مقامهای حزب حاکم خواسته بود تا کار و جانفشانی بیشتری داشته باشند و بحران مالی کنونی را با یک دوره قحطی و فاجعه در دهه 90 میلادی مقایسه نموده بود.

خبرگزاری کی سی ان ای کره شمالی گزارش داد، جلسه روز دوشنبه با مقامهای ارشد پیش درآمدی برای نشست سالانه کمیته مرکزی حزب کارگران بود که اواخر ژوئن برگزار میشود. براساس این گزارش، کیم جونگ اون برنامه ای برای ایجاد تغییر ملموس در تثبیت کار مالی دولت و زندگی مردم ارائه کرد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1730

به "نشست مالی اون با مقام های ارشد کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مالی اون با مقام های ارشد کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید