نامه باشگاه بوریرام به AFC: اتهامات استقلالی ها را رد می کنیم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران: باشگاه بوریرام تایلند با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ادعای باشگاه استقلال مبنی بر میزبانی ضعیف این تیم را رد کرد.

نامه باشگاه بوریرام به AFC: اتهامات استقلالی ها را رد می کنیم

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بوریرام یونایتد که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف استقلال بود پس از انتقاد شدیدی که امیر قلعه نویی، سرمربی آبی پوشان تهرانی به مدیریت و میزبانی ضعیف تایلندی ها داشت روز گذشته (چهارشنبه) با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) توضیحات لازم را داد.

استقلالی ها که در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها در تایلند به سر می بردند از وضعیت میهمان نوازی میزبان ناراضی بودند و مدعی شدند تایلندی ها به طور مخفیانه تمرینات این تیم را هم زیر نظر داشته اند و با یک هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی کرده اند.

استقلال دیدار برگشت مقابل بوریرام را 2 بر یک به سود خود به سرانجام برد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 3 بر یک راهی دور بعد شد. شاگردان قلعه نویی در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته (چهارشنبه) 2 بر صفر مغلوب اف سی سئول شدند.

تاتپ پیتاکپولسین، رئیس باشگاه بوریرام در نامه ای 2 صفحه ای به AFC ادعاهای مطرح شده از سوی استقلالی ها را رد کرد. در این نامه رئیس باشگاه بوریرام در خصوص هواپیمای بدون سرنشین توضیح داده که این هواپیما تنها به منظور عکسبرداری هوایی روزانه از پیست اتومبیلرانی که در آن نزدیکی در حال ساخت است به پرواز در آمده بوده نه به منظور جاسوسی از تمرین استقلالی ها.

در ادامه این نامه آمده که در هنگام تمرین استقلال در زمین کناری ورزشگاه آی- موبایل، ورزشگاه اختصاصی بوریرام هیچ هوادار یا مسئولی از این باشگاه حضور نداشته است. در این نامه همچنین توضیحاتی در خصوص ادعای نارضایتی استقلال از هتل محل اقامتش و سر و صداهایی که به هنگام اسکان در آن وجود داشته، داده شده است.

در سرانجام این نامه اینگونه جمع بندی شده که استقلالی ها با این اتهامات سوءتفاهم هایی در خصوص باشگاه بوریرام، استان محل برگزاری مسابقه، مردم و کشور تایلند به وجود آورده اند. در ضمنً آنها خواسته اند که استقلالی ها از مواضع ثابت نشده خود عقب نشینی کنند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 496

به "نامه باشگاه بوریرام به AFC: اتهامات استقلالی ها را رد می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه باشگاه بوریرام به AFC: اتهامات استقلالی ها را رد می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید