منع تردد خودروهای غیر بومی در سیاهکل

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران/گیلان فرماندار سیاهکل با بیان اینکه سیاهکل نسبت به سیار شهرستان های گیلان درگیری کمتری دارد، گفت: مقرر شده خودروهای با پلاک غیر بومی در شهرستان سیاهکل تردد نداشته باشند تا شرایط را مدیریت کنیم.

منع تردد خودروهای غیر بومی در سیاهکل

محمود صوفی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شرایط شهرستان سیاهکل به دنبال شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: از 17 بهمن ماه جلسات هماهنگی جهت مقابله احتمالی با این بیماری در شهرستان سیاهکل برگزار گشت.

وی با بیان اینکه سیاهکل نسبت به سیار شهرستان های گیلان درگیری کمتری دارد، شرح داد: 10 تخت از 32 تخت بیمارستان غدیر سیاهکل را به بیماران حاد تنفسی و آنفلوآنزا اختصاص دادیم که البته هنوز ظرفیت داریم و مردم نگران نباشند.

فرماندار سیاهکل از انتقال بیماران بد حال مشکوک به کرونا به بیمارستان پیروز لاهیجان خبر داد و گفت: لاهیجان قطب درمانی شرق گیلان است و لذا تجهیزات بهتری در بیمارستان پیروز برای رسیدگی به بیماران وجود دارد.

صوفی همچنین از اعمال محدودیت ها ترافیکی در این شهرستان خبر داد و گفت: مقرر شده خودروهای با پلاک غیر بومی در شهرستان سیاهکل تردد نداشته باشند تا شرایط را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه کلیه بازارهای محلی شهرستان تعطیل شده است، شرح داد: جهت جلوگیری از شیوع بیماری اصناف را نوبت بندی کردیم.

این مقام مسئول از مردم خواست خودمراقبتی را اصل قرار دهند و یادآور شد: رعایت توصیه های بهداشتی بیشترین نقش را در مقابله با کرونا دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 868

به "منع تردد خودروهای غیر بومی در سیاهکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منع تردد خودروهای غیر بومی در سیاهکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید