ارائه خدمات به 222 هزار عضو در کتابخانه ملی ایران

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، رضا شهرابی، مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: از ابتدای سال جاری تا انتها آذرماه، 200 هزار نفر از اعضای کتابخانه ملی در نوبت روزانه و 22هزار نفر در نوبت شبانه؛ در کتابخانه ملی ایران حضور پیدا کردند و از فضای تالار عمومی کتابخانه استفاده نموده اند.

ارائه خدمات به 222 هزار عضو در کتابخانه ملی ایران

وی درباره استفاده اعضا از کتابخانه ملی گفت: پذیرش عضویت تازه و یا تمدید عضویتِ اعضای کتابخانه ملی منوط به ارائه کارت واکسن کرونا است و براساس الزام دولت و اعلام ستاد ملی کرونا مقرر شده در محیط های سربسته به افرادی که اقدام به تزریق واکسن نکرده اند خدمات ارائه نشود، برهمین اساس کتابخانه ملی هم این الزام را رعایت می نماید.

شهرابی یادآور شد: برهمین اساس پذیرش اعضا و ارائه خدمات کتابخانه ای منوط به تزریق واکسن و ارائه کارت دیجیتالی و کاغذی واکسن است و آن دسته از افرادی که می خواهند عضو تازه کتابخانه ملی شوند یا عضویت خود را تمدید نمایند باید کارت واکسن کاغذی یا دیجیتالی خود را به کتابخانه ملی عرضه نمایند.

مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: افرادی که دانشجوی مقطع دکتری تخصصی و یا دارای تالیفات پژوهشی هستند، می توانند از شیفت شبانه کتابخانه ملی استفاده نمایند. نوبت شبانه کتابخانه ملی از ساعت 21 تا 7 صبح روز آینده برقرار است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1961

به "ارائه خدمات به 222 هزار عضو در کتابخانه ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات به 222 هزار عضو در کتابخانه ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید