مقام روس: نشست کمیسیون مشترک برجام موفقیت آمیز بود

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران : نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین در توییتی نشست سه شنبه کمیسیون مشترک برجام را موفقیت آمیز خواند.

مقام روس: نشست کمیسیون مشترک برجام موفقیت آمیز بود

به گزارش به نقل از ایسنا، میخائیل اولیانوف، نماینده ویژه روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین روز سه شنبه در توییتی نوشت: نشست کمیسیون مشترک برجام موفقیت آمیز بود. دو گروه در سطح کارشناسی (در مورد برطرف تحریم ها و مسائل هسته ای) موظف شدند که اقدامات ملموسی که تهران و واشنگتن باید برای احیای کامل اجرای انجام دهند را شناسایی نمایند. گروه ها به سرعت مشغول به کار شدند.

وی در توییت دیگری اضافه کرد: احیای برجام به سرعت اتفاق نخواهد افتاد. [این مهم] زمان خواهد برد. تا کی؟ کسی نمی داند. مهم ترین چیز پس از نشست امروز کمیسیون مشترک این است که کار عملی برای رسیدن به این هدف شروع شده است.

هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام که در روز آدینه 13 فروردین به صورت مجازی شروع شده بود، امروز از ساعت 14:30 دقیقه به وقت محلی (17:00 به وقت تهران) در وین از سر گرفته شد.

سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امورخارجه، ریاست هیات کشورمان را در این نشست برعهده داشت و نمایندگانی از سایر دستگاه ها از جمله بانک مرکزی، وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی، وی را در این نشست همراهی کردند.

آمریکا به طور رسمی در این نشست شرکت ندارد چرا که این کشور به طور رسمی با امضای رییس جمهور وقت خود از برجام خارج شده است از این رو بازگشت آن به برجام و شرکت در نشست های برجام مستلزم ساز و کاری است که یکی از موضوعات در دستور نشست فعلی در وین همین موضوع است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1589

به "مقام روس: نشست کمیسیون مشترک برجام موفقیت آمیز بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام روس: نشست کمیسیون مشترک برجام موفقیت آمیز بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید