مقاله: 10 موزه برتر پکن را بشناسیم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، موزه ملی فیلم چین، بزرگترین موزه در چین با موضوعیت به نمایش گذاشتن تاریخ و فرهنگ سینمای چین و برگزاری نمایشگاه های مربوط به تکنولوژی فیلم است. بیشتر از 20 سالن نمایشگاهی، یک سینمای آیمکس و دو سینما با پرژکتورهای دیجیتال تجربه ای کامل از فرهنگ معاصر سینمای چین را برای گردشگران تور چین فراهم کرده اند. این موزه در منطقه Chaoyang و در شماره 9 جاده Nanying قرار گرفته است.

مقاله: 10 موزه برتر پکن را بشناسیم

موزه ملی چین نزدیک شهر ممنوعه قرار دارد و از نظر بازدید در کل جهان مقام سوم را دارد. به خاطر تعداد زیاد مکانهای دیدنی و جذاب که در پکن وجود دارد، توریست های خارجی تور چین اغلب بازدید از موزه ملی چین که در بخش شرقی میدان تیانانمن قرار دارد را از دست می دهند. با این حال این موزه دومین موزه پر بازدید توسط مسافران خارجی تور چین در پکن است. این موزه پکن، به شکلی غیر معمول، نسبت به دیگر موزه های چین عظیم است. بسیاری از توریستهای تور چین در هنگام بازدید از این موزه متوجه می شوند که دو ساعت تمام را تنها در یکی از سالنهای فوق العاده بزرگ موزه سپری کرده اند. ورودی موزه ملی چین برای توریست های خارجی تور چین رایگان است. این موزه در منطقه Dongcheng و در شماره 16 خیابان Changan شرقی قرار دارد.

موزه ملی هنر چین به جمع آوری، تحقیق و نمایش آثار هنری مدرن و معاصر چین اختصاص داده شده است. این موزه بیشتر از 18 هزار متر مریع وسعت دارد و به پنج طبقه تقسیم شده است. بیش از 100 هزار قطعه هنری در این موزه نگهداری می شود. مجموعه ای از شاهکارهای هنری که توسط هنرمندان معروف چین درست شده و کارهای مطرح در سطح جهانی از سلسله های مینگ و کینگ و اوایل شکل گیری جمهوری خلق چین، گنجینه های این موزه جذاب پکن هستند. جدا از آثار هنری مربوط به چین، تعداد زیادی کارهای هنری مربوط به هنرمندان خارجی در این موزه، بین بازدیدکنندگان تور چین بسیار محبوب هستند. در چند دهه گذشته تعداد زیادی نمایشگاه تاثیرگذار از هنرمندان مشهور چین و هنرمندان دیگر کشورها در این موزه برگزار شده است.

منبع مقاله: 10 موزه برتر پکن را بشناسیم

انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1857

به "مقاله: 10 موزه برتر پکن را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 10 موزه برتر پکن را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید