تور سنگاپور: معرفی پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور

به گزارش وبلاگ مجله پریها، آشنایی با پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور | First Class سنگاپور Airlines

امروز می خواهیم تا برای شما از تجهیزات کلاس پروازی درجه یک و یا همان پرواز فرست کلاس در خطوط پروازی شرکا هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز (First Class سنگاپور Airlines) می باشد. این شرکت هواپیمایی یکی از برترین خطوط ارائه دهنده این پروازها در دنیا می باشد به طوری که در سال 2017 پرواز فرست کلاس و سوئیت کلاس این هواپیمایی به عنوان یکی از 5 ایرلاین برتر ارائه دهنده این خدمات انتخاب شد. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر به آنالیز پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور بپردازیم.

تور سنگاپور: معرفی پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

مختصری از تاریخچه شرکت هواپیمایی سنگاپور

در 1 ماه مه سال 1947 میلادی در کشور سنگاپور شرکتی تحت عنوان شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز (سنگاپور Airlines)، تحت عنوان نام اولیه مالاین ایرویز تاسیس شد.

البته امروزه ما این شرکت هواپیمایی را به عنوان شرکت هواپیمایی سنگاپور در سراسر دنیا می شناسیم.

شرکت هواپیمایی سنگاپور ایر لاینز با در دست داشتن 111 فروند هواپیمای فوق مجهز و پرواز به تمامی قاره های دنیا، به عنوان یکی از 5 شرکت هواپیمایی برتر و معروف در سراسر دنیا می باشد.

البته همانطور که بالاتر هم ذکر کردیم، این شرکت از نظر ارائه خدمات به مسافران در پروازهای فرست کلاس و سوئیت کلاس، جز 5 شرکت برتر در دنیا می باشد.

شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز در سال 2011، در حدود 16/9 میلیون نفر مسافر و در سال بعد یعنی سال 2012 بیش از 18 میلیون نفر مسافر را در سراسر دنیا جا به جا نموده است.

بعلاوه این شرکت در سال 2010 به عنوان دومین شرکت بزرگ هواپیمایی در سراسر دنیا شناخته شد و دلیل آن هم در آمد 14 میلیارد دلاری این ایرلاین از برگزاری پروازهایش در سراسر نقاط پروازیش بود.

این شرکت بزرگ هواپیمایی در 30 مقصد مختلف، خدمات پروازی در 5 کلاس مختلف پروازی ارائه می دهد.

یکی از نکات جالبی که درباره این ایرلاین آسیایی وجود دارد این است که، هواپیمایی سنگاپور اولین هواپیمای 400-747 ساخت شرکت هواپیماسازی بوئینگ را برای پرواز های تجاری بر بالای آسمان آب های اقیانوس آرام به پرواز در آورد.

سنگاپور ایرلاینز در دنیا یکی از مجهز ترین ناوگان های هواپیمایی را دارا است و به این خاطر است که علاوه بر ناوگان هواپیایی مجهزی که امروزه در دست این ایرلاین است، در سپتامبر سال 1998 با ارائه مجموعه ای نو از محصولات و خدمات به ارزش 500 میلیون دلار استانداردهای نوی را در کلاس های پروازی خود ایجاد کرد و به صورت کلی به تجهیز و نوسازی ناوگان خود روی آورد.

شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز در سال 2004 با استفاده از هواپیمای پیشرفته ایرباس، اولین پرواز بدون توقف خود را اول به لس آنجلس و بعد به نیویورک انجام داد و پس از آن جشنی مفصل گرفت.

این شرکت هواپیمایی در حال حاضر یکی از مجهز ترین ناوگان های هواپیمایی دنیا را دارا است. فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور قطب اصلی پروازی این شرکت محسوب می گردد.

مجله معروف اینسایدر در مقاله ای که در این ایرلاین را مورد آنالیز قرار داده از آن به عنوان برترین ایرلاین بین المللی یاد نموده است.

از جمله دلایلی که این مجله برای این عنوان یاد نموده است این است که این ایرلاین در هر کلاس پروازی خود شکلی نو و کامل از راحتی را برای مسافران به نمایش میگذارد.

فرست کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

حال به موضوع اصلی یعنی معرفی پوازهای فرست کلاس سنگاپور ایرلاینز می پردازیم.

در ابتدا باید بگوییم که تعداد کم جایگاه های این کلاس پروازی، به صورت واضح نشان دهنده این امر است که با این که فرست کلاس در کنار سوئیت کلاس برترین تجربه پروازی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد.

پروازهای فرست کلاس هواپیمایی سنگاپور به 2 دسته فرست کلاس نو و فرست کلاس قدیم تقسیم می شوند.

در یک نگاه امکانات متفاوت و مناسب این کلاس پروازی را می توان جایگاه های جادار، فضای لگ روم بسیار جادار، جایگاه هایی از جنس چرم مرغوب و قابلیت تختخواب شو بودنشان، منوی 24 ساعته غذا و سرگزمی از جمله خاص ترین امکانات این کلاس پروازی است.

از دید مجله اینسایدر، توجه به نکات کوچک باعث شده است که این ایرلاین برترین گردد.

می توان به سوئیت های مخصوص در فرست کلاس این ایرلاین اشاره نمود که به وسیله طراح مشهور فرانسوی جان ژاک کاست Jean- Jacques Coste ، طراحی شده اند و دراین هواپیماهای فوق پیشرفته و مدرن سنگاپور ایرلاینز قرار گرفته اند.

این طراحی را می توان گفت که آمیزه ای از راحتی و لوکس بودن را به صورت یکجا در خود دارند. البته این نکته لازم به ذکر است که سوئیت های لوکس فرست کلاس تنها مخصوص هواپیماهای ایرباس A380 هستند.

فرست کلاس های این ایرلاین در نوع خود واقعاً مجلل و کم نظیر هستند.

جایگاه های این پرواز با دارا بودن جایگاه های تخت خواب شوی بزرگ و راحت و بعلاوه لگ رو بزرگ، تجهیزات الکتریکی مختلف همچون شارژر و … رادر کنار خود دارد.

تمام این ها باعث می گردد تا مسافران سفری خاطره انگیز داشته باشند.

اما همچون دیگر ایرلاین های دنیا که بسیار بر روی بحث غذاهای خود و کترینگ بسیار دقیق و حساس هستند، این شرکت هواپیمایی را نمی توان از این قائده مستثنی دانست.

این شرکت برترین خدمات غذایی را با استفاده از برترین خدمات و آشپزهای بین المللی را در اختیار دارد که برترین و نو ترین غذاها را با استفاده ازر با کیفیت ترین موارد غذایی طبخ می کنند. این شرکت اصرار دارد که بر اساس ملیت مسافرانش منوی غذا را تدارک ببینید و در این مورد حساسیت جالبی دارد.

اما نکته مهمی که این پرواز را با دیگر فرست کلاس های دنیا متمایز می سازد این است که در پرواز با فرست کلاس سنگاپور ایرلاینز مسافران مجبور نیستند که فضای شخصی خود را با مسافران دیگر به اشتراک بگذارند.

تمامی کابین های این پرواز دارای درب و پنجره کشویی هستند و اصل حریم خصوصی در آنان بسیار رعایت شده است.

این کابین ها بسیار بزرگ هستند و فضایی کاملا انحصاری را در اختیار مسافران قرار می دهند.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1945

به "تور سنگاپور: معرفی پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور: معرفی پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید