معرفی هتل 4 ستاره کاست هاربر ونکوور کانادا

به گزارش وبلاگ مجله پریها، هتل که در سال 2010 ساخته شده است، دارای 220 اتاق در 20 طبقه می باشد، در ناحیه بندر زغال سنگ ونکوور واقع شده و دارای چشم اندازی از کوه های شمال ساحل است. هتل کاست هاربر ونکوور Coast Harbour Vancouver Hotel دارای یک رستوران و کافه نیز می باشد. پارک استنلی در 2 کیلومتری هتل واقع شده است. مغازه های دوست داشتنی در خیابان رابسون توسط با 10 دقیقه پیاده روی از هتل در دسترس است. مرکز کنفرانس ونکوور نیز 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل کاست هاربر ونکوور مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های ونکوور را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل 4 ستاره کاست هاربر ونکوور کانادا

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل کاست هاربر نکوور

امکاناتی از جمله امکان استفاده از خدمات برگزاری جلسات با 7 اتاق جلسه و فضای کنفرانس به مساحت 800 متر مربع، خدمات 24 ساعته میز پذیرش، مرکز تجاری 24 ساعته و امکان استفاده از اینترنت وای فای بصورت رایگان در این هتل 4 ستاره به چشم می خورد، همچنین دارای امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط و صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید پارکینگ با هزینه اضافی، دسترسی به روزنامه های رایگان در لابی و خدمات عروسی داشته باشید، امکان استفاده از سرویس خشکشویی را در دسترس خود داشته باشید، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. دسترسی به دستگاه خودپرداز بانک و خدمات زیبایی و سالن آرایش نیز از خدمات دیگر این هتل محسوب می شود. ورود به این هتل از ساعت 15:00 بعد از ظهر می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12:00 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. کارکنان این هتل نیز به زبان انگلیسی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل کاست هاربر ونکوور

خدمات تفریحی این هتل شامل استخر در فضای باز (تمام سال)، جکوزی داغ، مرکز تناسب اندام، امکانات و خدمات زیبایی می باشد. امکانات ورزشی دیگری از قبیل امکانات دوچرخه سواری، قایق رانی، بازی تنیس، ماهی گیری و کافه هتل می باشد که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و آنچه مورد علاقه شماست را سفارش دهید.

رستوران هتل

صبحانه ای کامل برای روزهای غیر تعطیل از 6:30 صبح تا 11:00 و در آخر هفته بین 7 تا 11 صبح در دسترس می باشد.

رستوران پرستونز Prestons: این رستوران در خدمت صبحانه، ناهار و شام است و روزانه نیز باز می باشد.

سرویس اتاق در محدوده زمانی معین انجام می پذیرد.

امکانات اتاق های هتل

امکانات تمام اتاق های این هتل شامل اینترنت سیمی و وای فای بدون هزینه اضافی، تماس های رایگان تلفنی محلی، ملافه های ضد آلرژی، قهوه و چای ساز، سشوار، اتو و میز اتو، کمد و رخت آویز، دوش و وان در حمام و حوله می باشد. اتاق ها با تهویه مطبوع، ماکروویو در صورت درخواست، تلفن، گاو صندوق های مناسب برای لپ تاپ و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی تجهیز شده اند. همچنین یخچال در صورت درخواست و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، می توانید آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل ونکوور در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل کاست هاربر ونکوور

بعضی از اتاق های این هتل به توضیح زیر می باشد:

  • اتاق کینگ کامفورت: 28 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ سوپریور: 28 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ پرمیوم: 37 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق دبل کامفورت: 28 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق دبل سوپریور: 28 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر ونکوور

  • خیابان رابسون: 500 کیلومتر است که با پای پیاده حدود 6 دقیقه طول می کشد تا به این خیابان برسید.
  • بندر زغال سنگ: 100 متر از شما دورتر بوده که با پای پیاده حدود 1 دقیقه با شما فاصله دارد.
  • ساحل جریکو: 1 کیلومتر است. با تاکسی حدود 15 دقیقه طی کردن این جهت طول می کشد. اتوبوس هم 40 دقیقه ای شما را به این ساحل می رساند.
  • بانک های اسپانیایی: 9 کیلومتر دورتر است. با تاکسی 15 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه نانایمو: 60 کیلومتر دورتر است. با ترانسفر فرودگاهی حدود 2 ساعت و 47 دقیقه راه دارید. بخشی از این جهت با کشتی انجام می شود.
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا: 3 کیلومتر دورتر است که با تاکسی حدود 13 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید. با اتوبوس طی این جهت 39 دقیقه طول می کشد.
  • المپیک کالدرون: 400 متر دورتر است که با پای پیاده حدود 5 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه بین المللی ونکوور: 12 کیلومتر است که با تاکسی 22 دقیقه و با اتوبوس 44 دقیقه تا این هتل راه خواهید داشت.

موقعیت هتل کاست هاربر ونکوور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا ، بریتیش کلمبیا V6E 4R5، ونکوور، هاستینگ غربی 1180

1180 W Hastings St, Vancouver, BC V6E 4R5, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 264

به "معرفی هتل 4 ستاره کاست هاربر ونکوور کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره کاست هاربر ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید