مشهد، عامل کلاهبرداری 10 میلیاردی پیش فروش آپارتمان دستگیر شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری عامل کلاهبرداری 10 میلیارد ریالی پیش فروش آپارتمان در نیشابور اطلاع داد.

مشهد، عامل کلاهبرداری 10 میلیاردی پیش فروش آپارتمان دستگیر شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

سردار قادر کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهدمقدس گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در نیشابور مبنی بر کلاهبرداری از وی با پیش فروش آپارتمان، آنالیز و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی نهاده شد.

وی اضافه کرد: با اظهارات مال باخته تعیین شد، فردی شیاد یک واحد آپارتمان در شهر نیشابور را به ارزش تقریبی 200 میلیون تومان به وی پیش فروش و بعد از سکونت وی در منزل به محض آماده شدن سند آپارتمان، اقدام به فروش به فرد دیگری نموده و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی برای طرفین شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی توضیح داد: کارآگاهان پلیس آگاهی حین رسیدگی به پرونده متوجه شدند، تا به امروز شکایت های دیگری از سوی سه شهروند دیگر با روش های دیگری از جمله عدم تحویل سند به مالک و اخذ تسهیلات بانکی از سوی فروشنده شده که به دلیل حساسیت موضوع تحقیقات به شکل گسترده تری انجام شد.

سردار کریمی گفت: کارآگاهان با شناسایی عامل کلاهبرداری، متهم را پس از هماهنگی های قضائی در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.وی در بازپرسی های اجرا شده تا به امروز به 4 فقره کلاهبرداری با پیش فروش آپارتمان به مبلغ 10 میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای کشف دیگر جرایم احتمالی از شهروندان خواست در انجام معاملات وسوسه انگیز دقت و در تنظیم اسناد مسکن، خودرو و ... ضمن استعلام از مبادی ذیربط با کارشناسان با تجربه مشورت نمایند.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 892

به "مشهد، عامل کلاهبرداری 10 میلیاردی پیش فروش آپارتمان دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد، عامل کلاهبرداری 10 میلیاردی پیش فروش آپارتمان دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید