مربی پیکان: فرکی فکر کرد که داور سوت خاتمه بازی را زده، فغانی شدن راحت نیست

به گزارش وبلاگ مجله پریها، غلامحسین حسنوی می گوید سرمربی پیکان احترام را همواره سرلوحه کار خودش قرار داده است.

مربی پیکان: فرکی فکر کرد که داور سوت خاتمه بازی را زده، فغانی شدن راحت نیست

به گزارش خبرنگاران، در جریان هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر، تیم شهرخودرو پیروز شد پیکان را یک بر صفر شکست دهد. در حاشیه این بازی حسین فرکی از داور کارت قرمز دریافت کرد و نتوانست در نشست خبری بعد بازی تیمش حضور پیدا کند.

در همین رابطه، غلامحسین حسنوی مربی پیکان، به جای فرکی در نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت: متاسفم که فرکی، استاد اخلاق فوتبال ایران اخراج شد و من به جای ایشان آمدم.

او ادامه داد: فرکی فکر کرد پس از به ثمر رسیدن گل شهرخودرو، اشکان خورشیدی سوت انتها بازی را به ثمر رسانده است، وارد زمین شد و اعتراض کرد. فرکی را کل فوتبال ایران می شناسند، او در جام حذفی پس از بازی با سپاهان با آن اشتباهاتی که رخ داد، حتی یک کلمه در مورد داوری صحبت نکرد. در لیگ هم به همین ترتیب، ایشان همواره تاکید دارد که باید به داوران یاری کنیم.

وی اضافه نمود: فکر می کنم این برخورد خورشیدی با فرکی اشتباه بود، زیرا اخراج مستقیم در این صحنه فکر کنم اشتباه بود. فغانی شدن، قدرت و قوی بودن می خواهد و خلاصه راحت نیست. علیرضا فغانی هرکجا قضاوت می کرد، قوی تر بودن یا حضور تماشاگر را لحاظ نمی کرد، البته که خورشیدی از بهترین داوران ماست.

غلامحسین حسنوی توضیح داد: در نیمه نخست، در اولین حمله ای که شهرخودرو روی دروازه ما داشت، داور بازیکن ما را با کارت زرد جریمه کرد، اما در صحنه های مشابه، دو بار بازیکنان شهرخودرو بازیکن ما را زدند، اما داور از صحنه گذشت.

مربی تیم پیکان گفت: در این بازی 4 دقیقه وقت اضافه اعلام شده، مگر اتفاقی افتاد که وقت تلف شده دیگری لحاظ گردد؟ با این دوگانگی ها چگونه کنار بیاییم؟ تیم ما تماشاگر ندارد. قبول داریم که این هفته کیفیت هفته های قبل را نداشتیم زیرا در هفته های گذشته بهترین فوتبال را ارائه کردیم و امتیاز نگرفتیم. فکر می کنم از لحاظ آماری بهترین بودیم اما متاسفانه به دلایلی نتیجه نگرفتیم.

حسنوی گفت: همواره فرکی احترام را سرلوحه کارش قرار داده، اما توقع داشتیم خورشیدی احترام فرکی را نگه می داشت. چرا قوانین برای ما اجرا نمی گردد؟ چرا کارت زردی که باید حریف می گرفت، از جیب داور خارج نشد؟ این مسائل تیم هایی مثل ما را اذیت می نماید. در نفت، تیمی بنا نهادیم که بازیکنانش ستاره های فوتبال ایران شدند.

او در ادامه اضافه نمود: چطور باید این کار ادامه داشته باشد؟ باید ما هم به دنبال بکش زیرش باشیم؟ دلخوری ام را از اشکان خورشیدی و داوران اینگونه بیان می کنم که متاسفانه حق ما در هفته های اخیر خورده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 724

به "مربی پیکان: فرکی فکر کرد که داور سوت خاتمه بازی را زده، فغانی شدن راحت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی پیکان: فرکی فکر کرد که داور سوت خاتمه بازی را زده، فغانی شدن راحت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید