مجتمع تفریحی و رفاهی باغلارباغی تبریز بهسازی و ساماندهی می گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران/آذربایجان شرقی با دستور مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز بهسازی و ساماندهی شرایط مجتمع رفاهی و تفریحی باغلارباغی تبریز در اولویت کاری این سازمان نهاده شد.

مجتمع تفریحی و رفاهی باغلارباغی تبریز بهسازی و ساماندهی می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در پی بازدیدی که به همراه معاونین خود از مجتمع رفاهی و تفریحی باغلارباغی داشت، ضمن اشاره بر اهمیت تفریحی و گردشی این مجتمع برای شهروندان تبریز و نیز مسافرین و گردشگران داخلی و خارجی بر ساماندهی و بهسازی و نیز آماده سازی هرچه شایسته آن در خور شان و منزلت مردم شریف و فهیم تبریز تاکید نمود.

داریوش نوین در این زمینه خواهان رسیدگی فوری بر شرایط فضای سبز محوطه این مجتمع و بهسازی دستگاه های شهربازی و نیز زیباسازی هرچه شایسته محیطی و مبلمان محوطه داخلی و خارجی آن شد.

وی در این بازدید همچنین از شرایط باغ وحش مجتمع باغلارباغی دیدن و بر رسیدگی فوری و بهبود شرایط آن از جمله رسیدگی بهتر و بیشتر به حیوانات و نیز اصلاح و بازسازی محل نگهداری آن ها تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در راستای بهبود شرایط کلی این مجتمع و آماده سازی سریع آن برای استفاده بهتر شهروندان عزیز در ایام تابستان، دستورات لازم را به عوامل فضای سبز شهرداری منطقه یک برای همکاری بیشتر با مدیریت مجتمع و حل فوری موارد موجود صادر کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1685

به "مجتمع تفریحی و رفاهی باغلارباغی تبریز بهسازی و ساماندهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع تفریحی و رفاهی باغلارباغی تبریز بهسازی و ساماندهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید