مالزی: جست وجو برای یافتن هواپیمای مسافربری ادامه دارد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران: مقام های مالزی اعلام نموده اند کوشش ها برای یافتن هواپیمای مسافربری خطوط هوایی این کشور که روز شنبه با 239 سرنشین ناپدید شد، افزایش یافته است.

مالزی: جست وجو برای یافتن هواپیمای مسافربری ادامه دارد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، مقام های هوایی مالزی می گویند که احتمالاً این هواپیما پیش از ناپدید شدن در حال بازگشت به فرودگاه کوآلالامپور بود.

مقام های نظامی ویتنام نیز روز یک شنبه (18 اسفند، 9 مارس) وجود یک لکه نفتی در آب های منطقه ای جنوب این کشور را تأیید کردند که شاید نشان دهنده ارتباط آن با هواپیمای ناپدید شده باشد.

با این حال، مقام های ویتنام هیچ نشانه ای از بقایای این هواپیمای مسافربری بوئینگ 777 در آب های بین این کشور و مالزی پیدا ننموده اند. این هواپیمای مسافربری بامداد شنبه از پایتخت مالزی به مقصد پایتخت چین در حرکت بود که در آب های بین مالزی و ویتنام ارتباط راداری خود را از دست داد.

در همین حال، خبرگزاری شینهوآ گزارش داد یک کشتی گارد ساحلی چین برای عملیات جست وجو وارد آب هایی شده است که احتمال می رود هواپیما در آن منطقه سقوط نموده باشد.

به گفته سازمان دولتی اداره اقیانوسی چین، گارد ساحلی 3411 چین وارد منطقه شده است و در فاصله 45مایلی دریایی از محلی قرار گرفته است که گمان می رود هواپیما ارتباط خود را با برج مراقبت از دست داده باشد.

این هواپیما 12 خدمه و 227 مسافر داشت که 150 تن از مسافران آن چینی بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 420

به "مالزی: جست وجو برای یافتن هواپیمای مسافربری ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالزی: جست وجو برای یافتن هواپیمای مسافربری ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید