تور ویتنام یک انتخاب عالی برای سفرهای نوروزی

به گزارش وبلاگ مجله پریها، اگر برای سفرهای نوروزی به دنبال جایی خاص و متفاوت هستید تور ویتنام را به شما پیشنهاد می کنیم.

تور ویتنام یک انتخاب عالی برای سفرهای نوروزی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران بنابراعلام پلیکان پرواز، اگر برای انتخاب سفرهای نوروزی در پی راه جدید و خاصی می گشت و مایل به رفتن به ناحیه های طبیعی، استوایی، دیدنی های خاص، باستانی، دریایی، کشتی سواری، حیوان سواری، حرکت با قایق گردشی، بازدید فروشگاه بالای آب، دیدن غار با فست فودها، نوش جان کردن میوه های گرجهتی، دیدن خیمه شب بازی در آب و … را دارید، به راحتی می گردد تور ویتنام را توصیه کرد.

هانوی

پایتخت کشور ویتنام شهر هانوی در شمال این کشور است. شهری پر از زندگی و پر از رفت وآمد با شب هایی شاد و دوست داشتنی است. این شهر بعد از جنگ ویتنام و آمریکا، بازسازی شده و زندگی مجددا در آن نسج گرفته است. زیبایی های هانوی تمام ناشدنی است.

هوشی مین سیتی

شهر هوشی مین یا همان بندر سایگون، از شهرهای مدرن و البته معروف ترین شهر ویتنام است. شهری بالنسبه شلوغ با جمعیتی بالغ بر پنج میلیون تن هست.

ازجمله مکان های دیدنی هوشی مین سیتی، موزه یادگاری های جنگ است که برای تماشا، مکان مناسب و شگفت انگیزی است.

از دیگر جاهایی که باید در گشت های خودتان برنامه ریزی داشته باشید، بازار بنتان است که هر چیزی بخواهید در آن یافت می گردد. اگر فرصت داشته باشید، بهترین و متنوع ترین غذاها را می توانید پیدا کنید. بی دلیل نیست که این بازار، سمبلی از تجارت این شهر است.

معبد زیبا و رنگ به رنگ جید (به معنی زمرد)، در این بندر توسط مردمان کشور چین که به منطقه سیام مهاجرت نموده بودند، در ابتدای قرن بیستم ساخته شد.

دانانگ

در مناطق ساحلی مرکزی ویتنام، منطقه دانانگ دامن گسترانیده است که یکی از بهترین مقاصد گردشگران برای استراحت و ریلکسیشن است. در سرتاسر دنیا، این شهر علاقه مندان بسیاری دارد.

دالات

در مناطق کوهستانی و نواحی میانی کشور ویتنام شهر زیبای دالات قرار گرفته است. شهری با ارتفاع بلند که حداقل ارتفاعش 1500 متر است و برای توریست های علاقه مند به مناطق کوهستانی، قطعا مقصد زیبایی است. بی دلیل نیست که لقب شهر عشق را به آن اطلاق می نمایند. دره زیبا و خیره نماینده ولی دی مقصدی بی نظیر برای تمامی گردشگران سرتاسر دنیاست.

نهاترانگ

اگر برای تفریحات آبی، ریلکسیشن و کسب آرامش دنبال مقصدی خاص می گشت، می توانیم نهاترانگ را برای این مقصود به شما معرفی کنیم. سواحلی تمیز و بی نظیر و البته آرام، شمارا دعوت می نماید.

هالونگ بی

خلیج هالونگ یا همان هالونگ بی، خلیجی خیال انگیز و زیباست در شمال ویتنام و بافاصله ای حدود 2 ساعت با هانوی (پایتخت ویتنام) به فاصله 170 کیلومتر. کوه های بسیاری که از جای جای خلیج سر برآورده اند و پوشیده از درخت هستند. بعضی از این کوه ها قابل سکونت هستند اما اکثریت آن ها، قابلیت سکونت نیستند.

نین بین

ازجمله مکان هایی که در صورت داشتن زمان، خوب است که به آنجا سفر داشته باشیم، روستای زیبای تام کوک در شمال ویتنام است. با رودی درخشان و بزرگ به طول 4 متر که سه غار طولانی در جهت خود دارد. این جهت رودخانه به حدی زیباست که شما هیچ گاه در زندگی تان نه تجربه پا گذاشتن به همچنین طبیعتی داشته اید و نه در طول زندگی تان فراموش خواهید کرد. بسیاری از مردم قاره اروپا و آمریکا و سایر دنیا سالانه به این مکان برای دریافت عکس و سپری کردن دوران ماه عسل سفر می نمایند. پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار هم که شده به این کشور سفر کنید تا از دیدن زیبایی های ویتنام بی نصیب نمانید.

آژانس هواپیمایی پلیکان پرواز آسیا، اصلی ترین و قدیمی ترین مجری تورهای جنوب شرق آسیا در ایران هست. لطفا برای آگاهی از جزئیات و قیمت تورهای متنوع ویتنام با همکاران ما تماس حاصل نمایید. 02188171061

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 731

به "تور ویتنام یک انتخاب عالی برای سفرهای نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ویتنام یک انتخاب عالی برای سفرهای نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید